|
Klotterplank (pg. 283)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
snö är grymt :D |
njaaaa.....om det e väldigt mycke snö är det grymt! alltså om det ligger meterhöga drivor överallt och när det inte är IS på gatorna utan snö! Då e det grymt.. som det är nu, är det inte grymt alls. Bara halt.. uhhh... kallt som bara den me, jag som inte gillar kyla. |
|
|
| dj_hysterix |
hehe, den där sidan som du posta AC hade ganska roliga bilder:p
:stongue: |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Glorie
njaaaa.....om det e väldigt mycke snö är det grymt! alltså om det ligger meterhöga drivor överallt och när det inte är IS på gatorna utan snö! Då e det grymt.. som det är nu, är det inte grymt alls. Bara halt.. uhhh... kallt som bara den me, jag som inte gillar kyla. |
Kommer ihåg när man var yngre och sprang och hoppade i stora snöhögar flera gånger till dan, hur länge som helst åt gången :) Varför kan man inte vara så ung mera..? :sadgreen: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by nekholm
Kommer ihåg när man var yngre och sprang och hoppade i stora snöhögar flera gånger till dan, hur länge som helst åt gången :) Varför kan man inte vara så ung mera..? :sadgreen: |
Ehhh gör man väl fortfarande :p |
|
|
| Glorie |
ni vet de här ringprogrammen på tv, som de har börjat med. Man kan ringa in och svara på en fråga och vinna pengar. Råkade se när en kille (28 år från Dalarna) hade chans att vinna 5000 kr. Han fick en fråga att svara på som löd:
Vilket djur lockade Eva i paradiset?
a. Ormen
b. Lejonet
c. Hästen
det blev tyst i luren :D
varpå följande dialog utspelade sig :p
tv-tjej: "Har du någon du kan fråga hos dig?"
dalmasen: "Ja, det har jag, men dom kan inte heller" (sicken otur :p)
tv-tjej: "Då behöver jag ett svar från dig"
dalmasen: "Hästen!"
:stongue:
Jag funderar... 28 år och kan inte det svaret, man börjar ju undra lite lätt :rolleyes: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Ehhh gör man väl fortfarande :p | JAAHHAAA LÄTT!!!!! hehehe :) fan jag brukar oxo typ sparka på snöklumpar som format sig längst vägen så de exploderar hihihi.. ser coolt ut :) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Ehhh gör man väl fortfarande :p |
Det är ett tag sen jag har gjort det.. Borde kanske göra det före jag skall till armén i Januari :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
Jag funderar... 28 år och kan inte det svaret, man börjar ju undra lite lätt :rolleyes: |
läskigt juhe :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| JayBee |
| treo du borde läsa dina PM lite då och då ;) |
|
|
| Treo |
| eh, va ? jaha jo okej :) har svenska TA som bookmark så jag ser inte att när jag fått pm.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Treo
eh, va ? jaha jo okej :) har svenska TA som bookmark så jag ser inte att när jag fått pm.. |
tips är att aktivera att få ett meddelande när man fått ett pm, dyker upp en skylt (vanlig windows-skylt, inget nytt explorer-fönster eller så) som säger att man fått ett, mkt praktiskt
Profile - Edit Options - Pop up a box when you receive a Private Message? |
|
|
| ScuL |
jag försökte att skaffa ex-jobb i sverige i slutet av augusti/början av september. flera företager svarade inte :) en företag var 'bankrupt'... och igår fick jag besked av en annan att de vill inte ha nån praktikjobbare pga ekonomiska situationen just nu ..
hehe.. igår. det e typ två månader innan de svarade :D är det normalt? :) |
|
|
|
|