|
Klotterplank (pg. 585)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
"det är deras kultur" är det ändå som behövs att säga
(Händer här också) |
|
|
| Laszlo |
WTF
Det verkar som att NHL inte kommer visas på analteve (Canal+) i år. Allt tyder på att Viasat tar över rättigheterna. Scenario: En direktsändmatch i veckan, en eftersänd, Lasse Kinch som kommetator. Äckelphilly och Forsbergs matcher visas 19 gånger av 20 och Kinch som är lika objektiv som Lasse Granqvist var i Sverige's EM-match mot Italien. Dessutom kan han inte ett skit om hockey.
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Ja fy fan. Har här man suttit och väntat på att det ska dra igång, och så händer detta. it. Jag ska börja följa pensionärsboulse istället. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
WTF
Det verkar som att NHL inte kommer visas på analteve (Canal+) i år. Allt tyder på att Viasat tar över rättigheterna. Scenario: En direktsändmatch i veckan, en eftersänd, Lasse Kinch som kommetator. Äckelphilly och Forsbergs matcher visas 19 gånger av 20 och Kinch som är lika objektiv som Lasse Granqvist var i Sverige's EM-match mot Italien. Dessutom kan han inte ett skit om hockey.
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Ja fy fan. Har här man suttit och väntat på att det ska dra igång, och så händer detta. it. Jag ska börja följa pensionärsboulse istället. |
Så det blir NHL iår?, Visste inte att dom dragit i gång det igen:eek: |
|
|
| zoric |
| Jag antar att det blir att kolla på NHL över PPLive eller något annat streaming-program. Exakt likadant med NFL. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by zoric
Jag antar att det blir att kolla på NHL över PPLive eller något annat streaming-program. Exakt likadant med NFL. |
Hur kan man seriöst tycka NFL är kul :wtf:
:p |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Hur kan man seriöst tycka NFL är kul :wtf:
:p |
Jag tycker om det, Jag tycker att det är kul :D:D
Alla som gillar NHL som börjar nästa vecka, Hoppas ni har Eurosport om inte Canal+.
Here |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
"det är deras kultur" är det ändå som behövs att säga
(Händer här också) |
Det kan fan inte vara deras kultur? Är det så "man gör" där? Och även om det är deras "kultur" så ska de ge fan i att göra så här. Ta seden dit man kommer... |
|
|
| mr_fisken |
| För alla er som har expressen tv så är det Hammarby-AIK justnu. 0-2 i skrivande stund |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Det kan fan inte vara deras kultur? Är det så "man gör" där? Och även om det är deras "kultur" så ska de ge fan i att göra så här. Ta seden dit man kommer... |
Det har hänt tiotals ggr i Holland att (muslimska) kvinnor blev mördade eller knivhuggade av deras familj pga de hade 'fel' pojkvän. Vissa subkulturer av Islamen tycker det är 'normalt'. Finns en jätteskön ord för det på Holländska men det låter kanske skumt som direktöversättning: "Hedervedergällning". Det är en stor issue i Holländska inrikespolitiken nuförtiden. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by ScuL
Det har hänt tiotals ggr i Holland att (muslimska) kvinnor blev mördade eller knivhuggade av deras familj pga de hade 'fel' pojkvän. Vissa subkulturer av Islamen tycker det är 'normalt'. Finns en jätteskön ord för det på Holländska men det låter kanske skumt som direktöversättning: "Hedervedergällning". Det är en stor issue i Holländska inrikespolitiken nuförtiden. |
Händer i sverige hela tiden även om det inte alltid står om det i tidningen, är väl det som kallas hedersmord. |
|
|
| zoric |
| Vaknade nyss. Kan inte bestämma mig om jag ska på fest eller inte..Så jävla slö :< |
|
|
|
|