|
Klotterplank (pg. 562)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Coolt en sån vill jag se nångång i mitt liv :D
btw. När jag läser dina poster så poppar automatiskt en svengelsk dialekt upp liknande Stuart Baxter eller typ likt Dolf Lundgren innan han flyttade tillbaks till Sverige :toothless
Eller ja... Victoria Silverstedt...
Haha... no offence :toocool: |
LOL :D
jo kommer bli latt jobbigt att komma tillbaka till sverige, kommer blanda svenska och engelska mest hela tiden =/
och @ jofawe, jo marktes har med.... var typ en remsa dar den dragit fram dar dom flesta trad var nere, men var ingen jattetornado sa var var tur det, for verkar som om ingen dog eller sa :)
och jag sag den inte, kunde fan knappt se mer an nagra meter for det regna sa javla mkt! |
|
|
| gurra |
| ett år sen jag reggade mig på TA idag :eek: |
|
|
| Laszlo |
| ...jag tror jag pajjade mitt vänsteröra igår...vände lite plattor en stund...efteråt så kändes det så där äckligt jävla dovt i det vänstra örat...ungefär som det känns när man fått vatten i öronen...har väl hänt innan men det har gått över ganska snabbt...nu har det gått över ett dygn och det är fortfarande likadant...börjar fan bli något nojjig nu...:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: det märkliga är dock att jag varken spelade länge eller högt...:( |
|
|
| gurra |
| fyfan, sånt där är otäckt. men det enda du kan göra vid hörselskada (om det nu är det) är att vila hörseln (öronproppar el. något annat hörselskydd, eller helt enkelt bara en lugn miljö) samt inte anstränga dig fysiskt. |
|
|
| jofawe |
fy fan vad trött jag blir..
INTE NÅN vill hyra ut sin husvagn till oss.. trots att vi gärna skriver på avtal och betalar allt som går sönder!
Fan.. är i akut behov av en husvagn tll midsommar! |
|
|
| Laszlo |
scary...jag hade lätt bajsat i byxan om en helikopter störtat ner mitt framför näsan på mig :nervous: Det närmaste jag kommer en sådan händelse var drömmen jag hade inatt då en bil körde in i mcdonalds i 50 knyck :toothless |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
scary...jag hade lätt bajsat i byxan om en helikopter störtat ner mitt framför näsan på mig :nervous: Det närmaste jag kommer en sådan händelse var drömmen jag hade inatt då en bil körde in i mcdonalds i 50 knyck :toothless |
ERhm.. drive in eller drive thrugh? ;)
BTW.. älskar din avatar! Han är sååå skön (little brittan) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
ERhm.. drive in eller drive thrugh? ;)
BTW.. älskar din avatar! Han är sååå skön (little brittan) |
Andy är ett geni :) "Yeah I kno'!"
Jag gillar alla karaktärerna i Little Britain - så klockrena allihopa. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Andy är ett geni :) "Yeah I kno'!"
Jag gillar alla karaktärerna i Little Britain - så klockrena allihopa. |
Ja, fast mest gillar jag hypnotisören.. vilken looser.. får en själv att känna sig bäst ;) |
|
|
| keddo |
| jahapp.. då var det klart, om 14 dagar flyttar jag till sthlm. Har hittat en lägenhet i min gamla hemtrakt, söders höjder! :eek: :) |
|
|
|
|