|
Klotterplank (pg. 775)
|
View this Thread in Original format
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by Laszlo
det gĺr inte att centrera text i signaturen |
Aj dĺ.. Det var ju inte sĺ skujj. :S |
|
|
| Crillz0r |
| Fĺr väl ta att centrera det pĺ mitt sätt dĺ ;)! |
|
|
| mr_fisken |
| vafan är det lĺten heter chillzor ? den du har lyricsen till.. tror jag har den pĺ dvd med promo frĺn sb 2005 |
|
|
| jofawe |
| är inte det en babyface lĺt? Dvs R&B? |
|
|
| mr_fisken |
| aa du har säkert rätt, kollade dvdn nu och sĺg att det bara var en acapella pĺ 'up yours' sĺ .... |
|
|
| Joe Nas |
| Nĺn som vet lite bra New Wave / Elektronica grupper? Typ som The the teenagers, uffie , New Young Pony Club mm ? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by nekholm
Tänkte köra genom Sverige och Norge i sommar, sĺ här är nĺgra frĺgor:
1. Vägtullar har ni väl inte, knappast Norge heller?
2. Hur är det vid gränserna, finns där nĺn tull eller är det bara att ĺka över?
3. Norge hör väl inte till EU, inverkar det pĺ nĺt sätt?
4. Nĺt mer som jag behöver veta? Tips och sĺnt? |
1. Stockholm inför vägtullar under sommaren, i övrigt finns inga här i sverige. Vad gäller Norge sĺ vet jag att Oslo har tullar men i övrigt stötte jag aldrig pĺ nĺgot senast jag var där.
2. Till sverige borde det bara vara att ĺka in. När jag ĺkte in i Norge sist sĺ var det ocksĺ bara att glida rakt igenom basicly.
3. Kan vara bra att ta med sig pass och ha det redo vid gränsen dĺ det inte är säkert att samma regler gäller för fri passage.
4. Norge är generellt sett lite dyrare än sverige, kan vara bra att tänka pĺ vid ekonomiska planeringen. Norges fartgränser ligger överlag 10 km/h under sveriges (Sverige har 70, Norge 60 etc.)
Finns säkerligen mer rolig onödig fakta som kan vara bra att veta men kommer inte pĺ mer just nu :) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
Nĺn som vet lite bra New Wave / Elektronica grupper? Typ som The the teenagers, uffie , New Young Pony Club mm ? |
Typ.. Van She, Van She Tech, Justice & Simian bör väl räknas in kasnke, Feadz, Kavinsky .. etc |
|
|
| Joe Nas |
| aa exakt, som Kavinsky & Van She Tec, Ska kolla de andra oxĺ :) |
|
|
| benni |
om 2 veckor ĺker jag til Istanbul, är det nĺn som varit där som kan ge tips om bra uteställen eller typ nĺt annat som man inte bör missa?
merci :) |
|
|
| Snowave |
Frĺn ninja till annat nästan sĺ är denna musik videon sĺ jäkla bra fast orginalet är pĺ 30 min. vill se hela.
Tyvär inte trance, men jäkligt bra ändĺ.
Respect =)
30 seconds to mars - from yesterday
http://www.youtube.com/watch?v=ztRBrnCs4dc |
|
|
| nekholm |
| Tack Steve o Viz för infon |
|
|
|
|