|
Klotterplank (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie vem ere där vita spöket då? :) :p nån man borde känna igen?
|
Snubbe från den nya matrix-filmen ;) Kommer bli fet.... kanske inte lika fet som filmen jag ska gå och se premiären av den 18:e...wohoo :)
EDIT: Om det är nån annan som ska gå på den och ska göra detta i Sthlm city så borde ni komma till sergel :) Jag och brorsan tänkte värma upp stämningen inför premiären med eldshow ;) be there... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Snubbe från den nya matrix-filmen ;) Kommer bli fet.... kanske inte lika fet som filmen jag ska gå och se premiären av den 18:e...wohoo :) |
och nu vill du såklart att jag skall fråga "och vilken film e det?", men det tänker jag inte göra.. så det så.
hmmmm... eller du kan la få säga det ändå ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
och nu vill du såklart att jag skall fråga "och vilken film e det?", men det tänker jag inte göra.. så det så.
hmmmm... eller du kan la få säga det ändå ;) |
Duuuuh :p Sagan om dom 2 tornen! *skoja bara* inte alla som vet att den har premiär då :) |
|
|
| robstar |
Ja har ingick i en pakt (med mej själv)
Att ja inte skulle se Sagan om Ringen...
Gjorde de samma med Titanic...
Men de funkade inte , slutade med att ja kolla på dom ändå.
Så ja ska nog gå å kolla på Sagan om dom två tornen allafall... :D |
|
|
| Glorie |
shiiiiit va man grät när Jack dog i Titanic....
oj oj oj :)
längtar till LOTR me :)
Mind, fasen va coolt att ni ska poia då. tufft :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
Mind, fasen va coolt att ni ska poia då. tufft :D |
Brorsan som kom med idén...får se om man kan imponera lite på nördarna när dom springer runt med sina latexsvärt och mantlar...hehe |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
shiiiiit va man grät när Jack dog i Titanic....
oj oj oj :)
längtar till LOTR me :)
Mind, fasen va coolt att ni ska poia då. tufft :D | Ja Titanic var bra.... hela salongen satt å snöt å snurvla sig
känner en tjej som säger hon börja böla redan vidförtexterna och sen hela filmen... ha ha ha
LÄNGTAR EFTER LOTR2
Ja å en polare ska i mellandagarna först sitta hemma hos han med sin 200´000 bio anläggning (bara ljudet) och hans projektor å se Sagan om ringen på DVD och sen dra direkt efter till bion å se Sagan om dom två tornen.... fan va kul !!! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja å en polare ska i mellandagarna först sitta hemma hos han med sin 200´000 bio anläggning (bara ljudet) och hans projektor å se Sagan om ringen på DVD och sen dra direkt efter till bion å se Sagan om dom två tornen.... fan va kul !!! |
grrrrrrr....va avis ja blir på dig :) ;)
den har premiär den 18 eller nåt tror ja.. hmmz man lär ju inte gå än på ett tag.. så hysteriskt nu i början.. :)
den lär va grymt bra.. (e det möjligt att den finns på nätet än? ja snacka me en kille som sett den redan...på datorn bara såklart) men han fixar alla filmer alltså...skumt värre...
Elijah Wood... ahhh :) |
|
|
| mindshooter |
Mmmm jag gillar detta klotterplank....nu har jag en sån där "lyssnat på musik riktigt länge och är trött måste skriva av sig" attack :)
Känns som att livet går mot det bättre...är det bara jag som känner så? Har en del julhandel kvar att göra, snarare ALL julhandel kvar att göra....men men det löser sig eller hur. Ska bli intressant att se vad man får...
Jag har mycket att se fram emot..först ska man få elda lite på onsdag och tjäna lite pengar...sen är det jullov!!!! samma dag ska man fira lovet med att glida till norrköping dårå....kommer bli helt underbart att glida ner med lite skönt folk och bara stampa\poia loss till Airbase... sen är det julafton några dar senare. Detta följer jag upp med körkortsutbildning i januari. När det är färdigt fyller man 18 och då ligger mitt livs party-sommar redan och väntar på mig :) Ovanpå detta har man universums härligaste brud att spendera all tid med. Kan det bli bättre? knappast... :tongue3
Hoppas att nu alla får en underbar jul :) och att det snöar knarr-snö på julafton.... |
|
|
| AC. |
| Jag ska se den på premiären! =) |
|
|
| x-dream |
| Dax att gå till sängen... |
|
|
| Glorie |
Mindshooter, skönt att allt e bra för din del.. det e det inte för mig faktiskt.. allt går utför.. hoho...Mitt enda uppåttjack blir när ja beger mig till Amsterdam för att gå på Qontact.. Får väl ladda upp mina batterier då igen.. får försöka se allt från den ljusa sidan efter det.. det e ju det som är meningen me allt...eller nåt...
min brorsa e 17 me å ja e bäst på att lära honom köra..just för att ja ligger mer på samma nivå än vad min 50-talist till mamma gör.. ;) det e fasen kul att lära honom hur man kör bil asså....synd att ja inte kan göra det, bara för att ja bor 60 mil ifrån...
lycka till me körningen/teorin yo...:) |
|
|
|
|