|
Klotterplank (pg. 723)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
Det snöar..
:gsmile: |
|
|
| Kaveh |
En trailer jag gjort till en film som ska visas på uppsalas största fylleslag (en medicinarfest som min kurs anordnar denna termin) :p http://www.youtube.com/watch?v=PrXtvS9vjgo Skådisarna är våra föreläsare heh..
Vet inte om nån mer pluggar i Uppsala här, om ja så får ni boka in 16e november, då blir det åka av =) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by zoric
Det snöar..
:gsmile: |
Här också :D |
|
|
| benni |
ing snö :whip:
det är snöstorm här i malmö |
|
|
| Cloudburst |
| 2 mm frost i göteborg... och blåst. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by benni
länk funkar ej :/ |
Kopiera och klistra in: http://www.di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel. aspx%3fstat%3d0%26ArticleID%3d2006%5c10%5c25%5c207253%26SectionId%3dDagensBonus%26menusection%3dStar
tsidan%3bDagensBonus |
|
|
| fe_maLe |
| snööö....e på vintern man undrar varför man flytta till kalla sverige :( :wtf: :nervous: blir att håla sig inne tills våren:) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
snööö....e på vintern man undrar varför man flytta till kalla sverige :( :wtf: :nervous: blir att håla sig inne tills våren:) |
ahh, du missar njutningen av VinterMyset ute ju... :tongue2
Stockholm Resa om 24h :toocool: fick förresten en ticket till den 25 :) kanske ska filma Tijs då med :) hummm. |
|
|
| Vizay |
weii, fick mina nya byxor idag, ett par UFO 40" widepants :D
Så jävla nice brallor så jag vet inte vart jag ska ta vägen, UPS däremot är inte lika nice |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Vizay
weii, fick mina nya byxor idag, ett par UFO 40" widepants :D
Så jävla nice brallor så jag vet inte vart jag ska ta vägen, UPS däremot är inte lika nice |
PIX or STFU :gsmile: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by anuga
PIX or STFU :gsmile: |
okej, fixar asap ;)
[edit]
Here they are :)

Underbart att som 198cm lång äntligen hitta ett par byxor som är så stora OCH långa som jag vill ha dom :D |
|
|
| mjz |
| hmm, japanskt tvåmannatält eller? :) |
|
|
|
|