|
Klotterplank (pg. 520)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
är bara att gå direkt till swamper... rikard va lite lat bara ;) :p |
ajaja :)
Btw: Jobbigt att du bytt avatar dbl, nu måste man ju kolla på nicket :stongue: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Btw: Jobbigt att du bytt avatar dbl, nu måste man ju kolla på nicket :stongue: |
Borde vara förbjudet att byta avatar :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Borde vara förbjudet att byta avatar :p |
ännu värre: byta sig och avatar på samma gång :eek: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ajaja :)
haha.. jag vet. fan jobbigt för mig själv med.. letar efter saker jag skrivit.. men hittar inte min avatar. kommer sen på att jag har bytt :p hehe |
|
|
| DjAviander |
Jahapp, då var det roliga slut..
Flickvännen gjorde slut i tisdags.. Men det är skönare att veta att det är slut än att gå omkring o vänta på det som jag har gjort i ca. 4 veckor :P..
Nu är det dagsa att ta nya o friska tag :).. Två fester coming up, jag menar jag kan ju inte deppa nu ;) |
|
|
| DjAviander |
LMAO! :haha:
Hur ofta händer nått sånt? Hahaha, makabert ja, men fy fan vad kul att läsa om :P..:stongue: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Flickvännen gjorde slut i tisdags.. Men det är skönare att veta att det är slut än att gå omkring o vänta på det som jag har gjort i ca. 4 veckor :P..
Nu är det dagsa att ta nya o friska tag :).. Två fester coming up, jag menar jag kan ju inte deppa nu ;) |
aj aj, jag lider med dig... jag har typ kommit över mitt ex nu, hon gjorde slut nästan ett år sen :p
men gräv inte ner dig för djupt, finns alltid bättre ;) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by DjAviander
|
Det där är alltid tråkigt.. Länge tillsammans?
Penisen i ketchupen var tydligen en svamp. Läste det nånstans.. |
|
|
| reveal |
| Nån mer än jag som har problem med ICQ idag? |
|
|
|
|