|
Klotterplank (pg. 357)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| bara 15 timmar kvar och jag är i Sverige igen :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
bara 15 timmar kvar och jag är i Sverige igen :D |
woooooooooooooooooooooooooot :) |
|
|
| jofawe |
*gråta*
jag har fått feber :(
Hur fan ska det gå med kryssen nu då?! :( |
|
|
| St_Andrew |
hmm, fick just tre st email notifications om att powell skrivit i denna tråd :conf: :conf:
edit: och där kom nr 4...
edit2: nr 5 *gäsp*
Edit3: okej dom tog slut i den här tråden nu, men mina email notifications verkar kunna se in i framtiden. fick att glorie hade skrivit i grafik tråden innan hon hade skrivit nått där :wtf: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
*gråta*
jag har fått feber :(
|
råd: festa inte hårt bara.. de går säkert över till de e dags. annars får du ringa till syster jenny, så ska ja ordinera lite febernedsättande åt dig :D
| quote: | Originally posted by Andrew-pojken
fick att glorie hade skrivit i grafik tråden innan hon hade skrivit nått där |
what? seriöst? de var mysko! e du the magic TA-boy? som ett omen? se in i framtiden och allt :D
| quote: | Originally posted by Scul
bara 15 timmar kvar och jag är i Sverige igen |
ohhh beware :D nu ska martijn göra stockholms gator osäkra :D hehe |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
what? seriöst? de var mysko! e du the magic TA-boy? som ett omen? se in i framtiden och allt :D |
jaaa, helt seriöst :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| cviper |
Wohoo! Fick precis två vinyler hem, Altitude - Silence is Loud och M.i.d.o.r & Six4Eight feat. Dj Precision - Far East :D
Tyvärr suger föräldranas gamla spelare ganska mycket, så det låter inte så bra. Men i alla fall har man nåt å göra när man sitter å pluggar Reell B & Mekanik :(
Tenta om en vecka :( :( |
|
|
| dj_hysterix |
wow...kommer martijn till stockholm?
borde bjuda honom på donken fan :D |
|
|
| Amnezia |
| bara 38 tim å lite till kvar nu:p ...borde åka iväg redan imorrn å börja leta efter värtahamnen me slagruta lr nått:p :p |
|
|
| ScuL |
jag bor i Upplands-Väsby nu hos Stefan :)
har gjort redan många vackra bilder från planet, vädret var helt bra över skandinavien. inte i Holland men ja.
idag har jag sett mycket av Sthlm och även köpt nya skor som jag ska ha på kryssningen :)
ser fram emot kryssningen men egentligen skulle jag hellre ville stanna här längre :p |
|
|
| Dioxys |
| Läckert! :) hoppas du får det perfa ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag bor i Upplands-Väsby nu hos Stefan :)
har gjort redan många vackra bilder från planet, vädret var helt bra över skandinavien. inte i Holland men ja.
idag har jag sett mycket av Sthlm och även köpt nya skor som jag ska ha på kryssningen :)
ser fram emot kryssningen men egentligen skulle jag hellre ville stanna här längre :p |
Ähh, bara å ta fram äktenskapspapprena så får du stanna så länge du vill :p
Nä, skämt åsido..hoppas ni får grymt kul på kryssningen.. |
|
|
|
|