|
Klotterplank (pg. 649)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by benni
eller vad det kan vara som eskimoer egentligen gör pċ fritiden? :stongue: |
Haha tjaa känns som om jag varken är sċ intresserad av vad dom gör eller har särsilt stor koll pċ det sċ jag hċller mig nog till att tala om "räjv" och droger. Ahhh vilket intressant och inte alls södertjatat ämne! |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Pjox
"räjv" och droger. |
leva livet  |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by benni
leva livet |
Exakt!
Nu mċste jag bara komma pċ va jag ska säga... Hmm.. Ja.. Droger.. Ja.. Hmm... Tror ni det funkar i 5 min? |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Pjox
Exakt!
Nu mċste jag bara komma pċ va jag ska säga... Hmm.. Ja.. Droger.. Ja.. Hmm... Tror ni det funkar i 5 min? |
absolut!
berätta gärna hur det gick sen :D |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by zoric
Fan vad söt PVD är :haha:
Hur var clubben dċ? |
Mindre än vad jag trodde även om den var 4 vċningar. PvD lirade i ett bċs pċ mellan planet sċ du kunde se honom frċn alla olika nivċer. Det gjorde att alla pċ hela stället kunde verkligen 'interact' med honom. Som sagt, top of the jävla line ställe.
Vad är det för program han kör när han spelar? Sċg att han använde sin Powerbook rätt mycket. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by hustler
Vad är det för program han kör när han spelar? Sċg att han använde sin Powerbook rätt mycket. |
itunes? :p |
|
|
| Braxen |
Han kör väl finalscratch fortfarande ? .. dvs har me sin burk me alla lċtar, som e sammankopplade med vinylspelarna, med finalscratch kan han dċ 'ladda upp' mp3'erna pċ de tomma vinylplatterna .. sċ han kör mp3'er pċ vinyl .. typ
:p |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Braxen
Han kör väl finalscratch fortfarande ? .. dvs har me sin burk me alla lċtar, som e sammankopplade med vinylspelarna, med finalscratch kan han dċ 'ladda upp' mp3'erna pċ de tomma vinylplatterna .. sċ han kör mp3'er pċ vinyl .. typ
:p |
Naj, han har kört Serato Scratch Live (SSL) ett bra tag nu. Samma princip dock :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Naj, han har kört Serato Scratch Live (SSL) ett bra tag nu. Samma princip dock :) |
Trodde ocksċ det var Final Scratch till en början men han använde aldrig nċgra vinyler vad jag sċg. Sjukt konstigt, han pillade pċ sin Powerbook och sen gick han till sin mixer.
Eller sċ var det jag som var rak. |
|
|
| Braxen |
Grodan 6e Maj
Joachim Garraud, Sebastian Ingrosso & Steve Angello :crazy:
Trċċċkiiiiigt :D |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
Grodan 6e Maj