Originally posted by November
Jag fattar inte :conf:
Är det att han heter Ösgurka som är kul eller? :toothless
Pfft, nej. Han (Özgur Can) är en svensk dj/producent. :p
November
quote:
Originally posted by Aendy
Tror Kongo syftar på att det finns en DJ här i STHLM som heter Özgar Can (stavning) och att det är det som är det underhållande...
*asg*
Ok.. Nu känner jag mig dum ialf >_<
Men Ösgurka är ju rätt kul det med :toothless
Ehrr.. :clown:
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Pfft, nej. Han (Özgur Can) är en svensk dj/producent. :p
Okej, jag har haft en jävligt dålig dag, men detta var fanemej det roligaste jag sett på länge!
dbl
ojojoj.. kom precis hem från en housefest... va zappa (för dem som vet vem det e) som fick med mig... hade för en gångs skull inte nått annat att göra när det va nått här i götet....
nu ska jag bara komma iväg på nått större igen.. haha.. va ju typ ett årsen nu, så e la dags igen :p
Laszlo
ge fan i özgür - özzie is the inom proggen just nu...ni svenssons är bara svartsjuka för att ni inte har lika intensiv hårväxt på bröstet som vi invandrare ;> och skål för not even winds...den spelas fortfarande sjutton gånder om dagen här hemma....är det garanti på tolvan - spåren börjar bli ganska djupa....
beaversweede
En kort fråga!! Vad heter "drivrutiner" på engelska??
Har vetat vad det betyder men kommer iiinte på det :( ...
rememberence
quote:
Originally posted by beaversweede
En kort fråga!! Vad heter "drivrutiner" på engelska??
Har vetat vad det betyder men kommer iiinte på det :( ...
längtar tills de fixar in Europa också, då blir det leka!
Can
quote:
Originally posted by Laszlo
ge fan i özgür - özzie is the inom proggen just nu...ni svenssons är bara svartsjuka för att ni inte har lika intensiv hårväxt på bröstet som vi invandrare ;> och skål för not even winds...den spelas fortfarande sjutton gånder om dagen här hemma....är det garanti på tolvan - spåren börjar bli ganska djupa....
hahahahahahahaha!!!! :D
lungt jag bjuder på ett nytt ex om din gått sönder ;)