|
Klotterplank (pg. 796)
|
View this Thread in Original format
| nekholm |
| quote: | Originally posted by ninis
Någon som vet en bra dc hub? :) hörde att det ska finnas någon som heter EMC men hittar inget om den |
Haha, den använde jag för 5-6 år sen :D Finns den kvar ännu? Använder DC väldigt sällan nu för tiden.
| quote: | Originally posted by ScuL
själv så har jag återupptäckt TA (särskilt c0r) efter jag träffade en TA-brud på en annan sida o hade sex med henne .. lmao :) |
:haha: Ja, det samma för mej (inte sexet dock, men c0r). Har inte så ofta nåt att komma med, men det är ju kul att se vad andra skriver.
Vem var det BTW? ;) |
|
|
| St_Andrew |
Hur många ska på Angello och Ingrosso ikväll då? :D
Jäkligt synd bara att vädret inte var som för en vecka sen =/ |
|
|
| ScuL |
| vet inte om det borde avslöjas.. lol. hon var inte svenskt iaf :) |
|
|
| reveal |
| Oj, massa gamla kända ansikten man inte sett på länge! Eller ok, kända TA-namn man inte läst på länge ;) Kanske sidan börjar leva igen, men det är väl lite tidigt att ropa hej misstänker jag... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Oj, massa gamla kända ansikten man inte sett på länge! Eller ok, kända TA-namn man inte läst på länge ;) Kanske sidan börjar leva igen, men det är väl lite tidigt att ropa hej misstänker jag... |
Haha, jo, men va fan! :D grymm kväll ikväll förresten, typ 40 000 pers som diggar stenhårt till house, trodde man ju aldrig skulle hända i sverige :D |
|
|
| keddo |
Hello, var ju ett tag sen man skrivde här men jag var tvungen att lägga en kommentar när jag ändå e inne :P
vilka ska på kryssen av dom kära Ta'sen då?
jag ska i think! :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
När det vankas kryss så kryper folket fram, eller hur var det senast du skrev reveal ;)
Jepp, visst ska jag på kryss as usual :disbelief |
|
|
| nekholm |
| Hård blåst + regn = IT'S RAINING SIDEWAYS! |
|
|
| Cloudburst |
Jag ska på Housemaffian @ F12 imorgon (Söndag)! Jobbar i Stockholm nu.
Någon annan som ska dit? :) |
|
|
| fe_maLe |
e det hela maffian som spelar? :) uuuh vill me festa men har lite family reunion hela helgen so blir nykter:wtf:
ingen inne nu?? sooo booored :( |
|
|
| ice_key |
meep meep :P
WMP: [21005][ Luminary - Amsterdam _Super8 and Tab Remix ][ 08:13@05:47 ][Trance] |
|
|
|
|