|
Klotterplank (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
så det inkluderar SupergodKola då oxå eller? Synd, hade tänkt att bjuda på en. |
du kan få bjuda mig istället :)
e riktigt sugen på godis just nu |
|
|
| Vizay |
| känslor e konstiga...skulle inte säga onda men inte långt därifrån *påpeka* |
|
|
| mindshooter |
| jo jag vet..man måste lära sig att komma överens med dom bara...antingen så är dom i krig med dig, eller så bah jobbar dom tillsammans med dig och ger dig ultimat glädje...alldeles för onvaligt dock :\ Och man kan inte göra mycket för att ändra på dom! |
|
|
| Glorie |
weeeeeeeeeeeeeeeeeee va kul :) nu har ja fått ner lite ny mainstreammusik... weeee va najz.. har inte tankat mainstream på kanske.. aaa....senast i juli kanske. det var ett braaa tag sen :D
mmmm, masssaa softa låtar :) ska ja gö en lista? :) dagens skörd: Sugarbabes, Coldplay, Melanice C, jennifer Lopez, Norah Jones, Wax Poetic, Kelly Rowland, Pink, Oleta Adams, Kate Ryan, Cardigans, Robbie Williams & Kent :) mmMmmMmMmm
den 21 april släpps madonnas nya album,.. weeeeeeeeeee igen
vizay, varför e dina känslor onda :( |
|
|
| mindshooter |
| Har själv såååå svårt för mainstream musik så det finns inte... lystnar verkligen aldrig på radio om det inte är onlineradio med trance vill säga.... |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
weeeeeeeeeeeeeeeeeee va kul :) nu har ja fått ner lite ny mainstreammusik... weeee va najz.. |
det där lät inte bra Glorie..du kanske skulle joina mainstreamaddict.com :nervous:
Jag tankar bara ner nån enstaka mainstreamlåt, då och då, som jag sen lyssnar sönder på nån dag. :D Tankade ner "Panjabi Mc - Mundian To Bach Ke" häromdan, som jag hörde på radion för några veckor sen (när jag hade radion igång sist)..kul och annorlunda låt! :crazy: |
|
|
| Glorie |
heheh, ja laddade alltså ner en låt från varje artist :)
e det mycket på 7 månader? hahaha Trance spelar ja ändå 99% av min lyssningsbara tid :D Panjabi MC, ja.. vore kul att höra en Marco V- remix av den :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by rem_monster
Hmm, inte besökt några "Trance fester" över huvudtaget. :(
Blir nån gång senare i livet:rolleyes:
|
ey ta och fixa upp dig till nästa tranceclubber-fest så kan du hänga på, på din första trancefest, ja lovar dig att du kommer digga :p:p:p tar väl bara en timme eller nåt me buss?:rolleyes::cool: |
|
|
| rem_monster |
| quote: | Originally posted by Glorie
ey ta och fixa upp dig till nästa tranceclubber-fest så kan du hänga på, på din första trancefest, ja lovar dig att du kommer digga :p:p:p tar väl bara en timme eller nåt me buss?:rolleyes::cool: |
Hehe, gör jag nog. Om jag är med folk jag känner, annars ställer jag mig i ett hörn o glor:cool:
Fast mest för att jag är blyg:whip:
Men vart är dessa fester??
Link.?? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by rem_monster
Men vart är dessa fester??
Link.?? |
mmm håll utkik här i forumet så kommer vi posta info om nästa fest. blir förmodligen inte före april.. nån gång då kanske. har ingen aning :) |
|
|
| Vizay |
| naa ja vet inte har lite svårt å tolka mina känslor bara men ja tror ja e kär...verkligt kär....men ja e inte säker...å jag har märkt indikationer från henne också men jag e inte säker för hon har redan kille osv så de e krångligt som vanligt när de gäller mig :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
naa ja vet inte har lite svårt å tolka mina känslor bara men ja tror ja e kär...verkligt kär....men ja e inte säker...å jag har märkt indikationer från henne också men jag e inte säker för hon har redan kille osv så de e krångligt som vanligt när de gäller mig :p |
för det första e jag kille, för det andra så har jag ingen kille... ingen tjej heller :( och för det tredje så har jag ju lämnat dig redan.. kommer du inte ihåg det från i fredags??? ;) |
|
|
|
|