|
Klotterplank (pg. 346)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
mäh! nu har nån till varit inne och skrivit där.. wtf :p folk kan omöjligt hitta sidan från den länk jag posta i hjälptråden.. alltså e det bara ett fåtal som fått länken...
sääg nuuu...säkert nån härifrån...spec. efter att "kung bore" :stongue: posta efter min förra post här i KP. SWE_TRANCE.. du har ju inte fått hela länken va.. så de kan inte va du..
stilla min nyfikenhet, bitte :p :rolleyes: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
mäh! nu har nån till varit inne och skrivit där.. wtf :p folk kan omöjligt hitta sidan från den länk jag posta i hjälptråden.. alltså e det bara ett fåtal som fått länken...
sääg nuuu...säkert nån härifrån...spec. efter att "kung bore" :stongue: posta efter min förra post här i KP. SWE_TRANCE.. du har ju inte fått hela länken va.. så de kan inte va du..
stilla min nyfikenhet, bitte :p :rolleyes: |
Nä, precis..
Det kan bara inte vara jag...:p:happy2: |
|
|
| U121 |
mm, såg den bilden i Expressen idag (nej jag läser inte vanligtvis, låg framme på den lokala kebaben :P)
inte vackert O_O
men å andra sidan tur att man faktiskt nuförtiden kan göra något åt sånt:nervous: |
|
|
| Glorie |
otroligt :)
"Most users ever online was 779 on Today at 19:45." |
|
|
| reveal |
| Helvete, jag är hungrig hela tiden! :( |
|
|
| St_Andrew |
| coolt att det just nu finns 2222 st trådar i den svenska delen på TA :cool: :toocool: :cool: :toocool: :cool: :toocool: |
|
|
| reveal |
| weeeeeeeee, go ericsson! :D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
weeeeeeeee, go ericsson! :D |
Syftar du på aktien Ericsson nu kanske??? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Powell
För er som är inne på techno, så spelar en kompis på radio ikväll:
adress: http://bmu916.mine.nu |
AC9?? |
|
|
| Glorie |
det här låter helt som dagens osanning, men det är tydligen sant
pratade med en kompis idag om sommarjobb och han berättade att hans kompis ska åka till Svalbard :eek: för att jobba i sommar. Där finns en gruva man tydligen kan jobba i. (vet inte om tjejen ska va just i gruvan) men de personer som väl åker dit för att arbeta i gruvan tjänar snabba men framförallt stora pengar. Skatten är för det första 6% på Svalbard och man får även ett s.k. gruvtillägg :D tilläggas bör väl att medeltemperaturen på Svalbard är hela 6 grader på sommaren :crazy: så det är ingen idé att ta med sig badkläder :) de galningar som åker dit för att jobba brukar jobba riktigt hårt i just två månader.. (alltså varje dag typ) de får ut cirka 100 000 kr. på den tiden :rolleyes: nån som är på? :stongue: |
|
|
|
|