|
Klotterplank (pg. 686)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Akia
Sorry! Tryckte på fel knapp (har inte sovit på på 36 timmar...:) )! |
skryt skryt hihi :p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Akia
Ja, jag borde ha gjort de men fick ett telefonsamtal precis, å när jag hade pratat klart satt färgen som tatuerad. Så jo, de sved som fan :eyespop: ...inget jag rekomenderar!
Du jobbar på kennel, stämmer de? Måste vara intressant! Vad ere för hundras/er? |
Haha aj då... telefonsamtal är inte bra hehe.
Va blev det för färg på håret tillslut? :)
Jo jag jobbar på en "liten" kennel.
Dom föder upp Saluki men har även några wippets (va en liten wipp jag hade i knät) och jo det är välldigt intressant. Jag tycker det är kul att se hur hundar fungerar i flock och hur dom värkligen pratar med varandra. Dock ere en stor skillnad att ta hand om stora vinthundar än en liten vallhund (jag själv har ett litet ungerskt får) |
|
|
| Akia |
Färgade de mörkbrunt å eftersom jag har ganska mörkt hår så blev de nästan svart.
Ja, vinthundar e lite speciella :haha: ! Har en gammal pensionerad greyhound själv å den här årstiden trivs hon bäst liggandes på rygg i soffan under takfläkten. Tänker du starta kennel själv sedan? |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by >>FK
ballt, grattis till henne :) ska pusha på syrran så det blir lite fart i henne också, hon är ju snart 28 för bövelen :D |
| quote: | Originally posted by zoric
Grattis Cloudburst! :) |
Tack tack, både mamman och barnet mår bra. Och jag med. :p |
|
|
| Christian Ö. |
| Pjox, Min syrra har alltid gillat Salukis. Själv har vi en Faraohund ;) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Pjox, Min syrra har alltid gillat Salukis. Själv har vi en Faraohund ;) |
Ahh, Saluki är en vacker ras men jag själv är mer sugen på en Faraohund. ;) Jag är vääääälldigt lockad av deras utsende.
Fast jag vet inte om jag egentligen vill ha en vinthund men jag är välldigt tagen av lure corsing så "tyvärr" måste jag väl kanske skaffa mig en sånhär spinnkelingk hund. :nervous: |
|
|
| Laszlo |
hihi, jag har blivit uppmärksammad i Smålandsposten :)
| quote: | | Ett stort plus är dock att Laszlo Mag som står för de flesta bilderna ger besökarna både vältagna och ovanligt snygga mingelbilder. |
http://www.smp.se/article/697105_183-238-0-0
:D |
|
|
| Akia |
| Kuuul!!! :toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| jofawe |
piiiiinsamt.. vaxjopuls suger ju :P
vaxjovimmel är ju 3 gånger bättre... hihi |
|
|
| fe_maLe |
om man skulle ta o nanna en stund kanske, redan halv 4:clown:
suck:rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
om man skulle ta o nanna en stund kanske, redan halv 4:clown:
suck:rolleyes: |
en annan ska ju upp om 4½ timme å här sitter jag å skriver :p
men har man inspiration så har man, då är det lika bra att ta vara på den och plita ner tankarna :p |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Vizay
en annan ska ju upp om 4½ timme å här sitter jag å skriver :p
men har man inspiration så har man, då är det lika bra att ta vara på den och plita ner tankarna :p |
hah.. så är verkligen inte mitt fall :p mer latheten att inte orka ta sig till sängen som gör ja sitter här å stirrar..man har för mkt fritid helt enkelt :clown: |
|
|
|
|