|
Klotterplank (pg. 406)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
hahahahah stefan = kändis! :p |
|
|
| ScuL |
hmm ? nej han står på vänster här :P
ahja..
men faktum är att jag letade efter 'MYSTERYLAND' och inte efter 'stefan' :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
hmm ? nej han står på vänster här :P
ahja..
men faktum är att jag letade efter 'MYSTERYLAND' och inte efter 'stefan' :p |
haha, är till vänster för mig med. visade sig efter lite utredning att det är till vänster om man har mozilla eller till höger om man kör ie :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
haha, är till vänster för mig med. visade sig efter lite utredning att det är till vänster om man har mozilla eller till höger om man kör ie :p |
nepp.. för jag kör IE och jag har den också till vänster ;) |
|
|
| jofawe |
fan vad ruttet.. jag hittade inget om mig på varken Patric, Franksson eller Jofawe ...
jävla skitsida ... btw!
föressten..
kanske en ny säng?
http://www2.blocket.se/view/2578723.htm?l=0&c=1&city=0 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan skumt... du har ju sökt på mysteryland eller hur ? Å så e jag där på en bild... skumt |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan skumt... du har ju sökt på mysteryland eller hur ? Å så e jag där på en bild... skumt |
om ni nu måste veta så är bilden länkad till ett forum (ta?) där ni pratar om mysteryland :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan skumt... du har ju sökt på mysteryland eller hur ? Å så e jag där på en bild... skumt |
jaaa :D du är kändis va? ;) :p
| quote: | Originally posted by jofawe
om ni nu måste veta så är bilden länkad till ett forum (ta?) där ni pratar om mysteryland :) |
ja men det förklarar inte värför det länkar precis till den där bild för att den blev inte använd i tråden google länkar till! :D |
|
|
| Glorie |
jag hatar SJ :mad:
hur skapar man en elektronisk sida, som protestlista.. där folk kan skriva upp sitt namn? nån som vet? tack |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag hatar SJ :mad:
hur skapar man en elektronisk sida, som protestlista.. där folk kan skriva upp sitt namn? nån som vet? tack |
vad har hänt? |
|
|
|
|