|
Klotterplank (pg. 608)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Även fast det bara snöar 10dagar per år kan man väl ha snöplogar? |
japp men de sittar fast i traffiken :D |
|
|
| ScuL |
senaste nyheten är att det fortfarande finns personer som sitter fast i bilköen redan sen kl.10 i morse.
Första hjälpen och polisen samarbetar för att sätta upp en tillfälligt sjukhus för att hjälpa bilister som "fryser ihjäll" i kyllan (LOL det är -2). De ger gratis varma täcke osv :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
senaste nyheten är att det fortfarande finns personer som sitter fast i bilköen redan sen kl.10 i morse.
Första hjälpen och polisen samarbetar för att sätta upp en tillfälligt sjukhus för att hjälpa bilister som "fryser ihjäll" i kyllan (LOL det är -2). De ger gratis varma täcke osv :p |
:stongue: :haha: |
|
|
| Laszlo |
| wtf...här är det fortfarande plusgrader...tror jag...har snöat EN gång i år här och just den jävla dagen körde jag in i baken på en jävla nisse som tvärbromsade för en cyklist...förra onsdagen :whip: |
|
|
| November |
Här snöar det just nu.. Som bara den!!
Lite mys till advent är det ju men jag ska erkänna att så sugen på snö e jag faktiskt inte....:p |
|
|
| jofawe |
Växjö kl 23.12 den 25:e november... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
Växjö kl 23.12 den 25:e november... |
Jävlar. Jag vill också ha snö, Men vafan, Jävla Motala :| |
|
|
| St_Andrew |
| Ah, Örebro har inte heller snö, tur att vi har motala med oss iaf :p Resten av världen verkar ju ha snö iaf... så orättvist! |
|
|
| Braxen |
| äh, blir bara slask å skit ändå juh :rolleyes: .. tacka vettja när d e snö, 5 minus och strålande sol ! :eek: |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Ah, Örebro har inte heller snö, tur att vi har motala med oss iaf :p Resten av världen verkar ju ha snö iaf... så orättvist! |
Hehe :haha:
Eftersom det snöar som bara f-n i Arvika just nu och vinden blåser åt ditt håll så gissar jag att det blir snö i gnällbältet rätt snart :happy2: |
|
|
| zoric |
| Tittade igenom SMHI's hemsida och fick reda på att det kommer att komma lite snö inatt och mer snö på dagen imorgon. På Söndag väntas mer snö, Härligt :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: Minns att du berättade att det var likadant förra året :p |
|
|
|
|