|
Klotterplank (pg. 163)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| ja var inne och snokade i UK/Ireland-forumet.. Bra mycket fler trådar som låstes där.. Ja tror Mindshooter har d gött och lugnt me oss här på Swe_TA. Vi skriver inte elaka saker till varandra och så. De trådar som låses här e ju oftast dubbeltrådar och inte såna där folk går lös på varandra... iofs ere X antal färre svenska användare.. hehe än eng. men jaja.. I England fanns d låsta trådar på varje sida.. I know. I've been there! :D |
|
|
| Glorie |
Ere fel å starta en tråd med låtar som man letar ef? hmmmmmm svara pläs...nu har ja ju ett gäng ja vill ha ner.. som nån av er kanske sitter på...
ny me cosmicman tex |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ere fel å starta en tråd med låtar som man letar ef? hmmmmmm svara pläs...nu har ja ju ett gäng ja vill ha ner.. som nån av er kanske sitter på...
ny me cosmicman tex |
EGENTLIGEN är det inte tillåtet, men på de lokala forumen, i mindre utsträckning brukar det vara ok ;) vi får ju tex dela ut enstaka låtar här, vilket man inte får i de övriga forumen |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
EGENTLIGEN är det inte tillåtet, men på de lokala forumen, i mindre utsträckning brukar det vara ok ;) vi får ju tex dela ut enstaka låtar här, vilket man inte får i de övriga forumen |
aha.. hmmm, så det e asså ok i landsforumen men inte i music ex? antar ja? för d e ju inte bara svenskarna som får ju?! :p |
|
|
| Vizay |
| glorie: ta dom i klotterplanket...låter smartast (om du nu får/måste ta dom :)) |
|
|
| Dioxys |
svts (tror det är deras iaf) digitala kanal 24 zappade jag just förbi! där stod det nån sorts program tablå.. där stod det "klubb fokused" bla bla bla (komemr inte ihåg riktigt)
tror det stod nått om den 23:e men är inte säker :) nån som vet något mer om det här? vad kan det handla om?
kommer säkert vara urintressant! :D |
|
|
| mindshooter |
Glorie, ni är världens skönaste forumgäng att moderera över :)
Va juh en gång i tiden som det var lite jidder här men det löste sig. Nu är vi alla glada och lyckliga. Jag har juh kontakt med dom andra moderatorerna och är även aktiv i många diskussioner som hålls om regler och sådant som man vill lägga till i dom andra sektionerna. Dom har det fett me jobbigt ibland dära.
Angående att fråga om låtar i nya trådar, skapa en "fråga efter låtar" tråd vettja :) eller gör som Vizay säger och skriv i klotterplanket..vi har fått tillstånd att dela med oss av låtar lite då och då så länge vi inte gör något stort av det :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Va juh en gång i tiden som det var lite jidder här men det löste sig. |
Hmm, undrar vad det kan ha varit om?:D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmm, undrar vad det kan ha varit om?:D |
:D
Fan det finns en tobak i kärrtorp hära som köpte in en dator för att folk skulle kunna pynta för att surfa och spela CS dära. Va såklart ingen bra idé så nu ska dom sälja sin dator och har satt ut en fet skylt på gatan..haha säger jag bara...
Står att det är en dator med b.la Video och UBS port. sen ingår det 256 GB (!!!!) RAM minne...helt otroligt, vi räknade ut att om man köpte den här datorn för 5.000 som den kostar så tjänar man c.a 495.000:- på att sälja bara RAMet sen...sjukt bra... |
|
|
| AC. |
Någon mer än jag som lyssnade igår på P3? P3 dans det vill säga. Tokskön techno =)
Tracklista för nyfikna: Klick! |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by AC.
Någon mer än jag som lyssnade igår på P3? P3 dans det vill säga. Tokskön techno =)
Tracklista för nyfikna: Klick! |
jo det var helt ok. inte riktigt min typ av musik dock. |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
så jävla dumma i huvet dom är här i Bagarmossen alltså |
snacka inte skit kenny. lagaplan och byälvsvägen är inte bagarmossen..
lär dig det. |
|
|
|
|