|
Klotterplank (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| quote: | sexiga .. hard u opererat dom .. jag
dör kom hit får jag se.. ååå jag kan
slika dom |
hahaha, seriöst :D "har du opererat dem"?? :D:D:D:D
det var det groteskaste jag sett i bröstväg :( |
|
|
| Aendy |
| Ärligt... jag trodde bilden vara photoshopad eller nåt men alla hennes bilder är ju sådana. Isch... jag bara tänker rent praktiskt... var skulle jag få sova om hon följt med mig hem för en kväll??? För både hon, dem och jag får INTE plats i min säng trots att den är relativt stor. Nä... tacka vet jag "russin på en skärbräda" som mina förfinade(?) kamrater brukar uttrycka det. |
|
|
| Aendy |
| quote: |
sexiga .. hard u opererat dom .. jag
dör kom hit får jag se.. ååå jag kan
slika dom
|
Extra upphetsande att människorna inte kan stava. Hur sexigt låter det "får jag slika dem"... herregud! |
|
|
| mindshooter |
Vizay jag pyntar 300 kr för 0,5 MB så att pynta 400 för 2,5 är en ganska bra uppgradering om du frågar mig :)
Idag är jag sjuk...inte alls kul :( skulle firat jul hos farsan egentligen...blir att ligga i sängen!! usch! |
|
|
| Glorie |
steve....hahahahahaha :D
hmm, ja trodde alla killar gilla tjejer me stora bröst! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
steve....hahahahahaha :D
klart det inte e fel med stora bröst, men för stora e... usch.. ne tack.
fast det finns ju dem som tänder på det.
stackars dig då mind... jag låg i sängen hela dan förra julen.
tänker banne mig inte göra det denna julen igen.
fast man vet ju inte... blev ju som sämst på julaftons morgon....
när pappa kom in i mitt rum och sa att jag fick göra mig iordning för att vi skulle gå till farmor så låg jag bara helt död.
orkade knappt svara. |
|
|
| Glorie |
har prinsessan madeleine stora bröst? vems tjej var d nu? :p kommer inte ihåg..det var så många som sa: "Hon e min"
inge kul att vara sjuk på julafton jobbigt...
själv har ja drabbast av röda veckan. (IGEN)...usch va jobbigt det e...kroppsklockan går fel hos mig...:( |
|
|
| dbl |
| hon har perfekta bröst... och hon e min flickvän :) |
|
|
| Glorie |
| dbl, aha så du har sett dem ? :p |
|
|
| Dioxys |
| så det var DIG hon dumpade mig för?? :'( |
|
|
| dbl |
dbl, aha så du har sett dem ? :p |
självklart har jag sett dem... :)
tyvärr Dioxys, men ja.. .det var mig :)
kan inte rå för att jag e så jäkla mycket bättre och snyggare än dig... världen e gjord sån :) |
|
|
| Aendy |
Känns en aning ytligt att diskutera bröststorlek, man kan aldrig i helvetet påverka hur den man finner som sin själsfrände ser ut rent fysiskt och det ska ju inte spela någon roll heller, i så fall är man på fel spår. Dock har man ju sitt eget ideal vad skönhet innebär för sig själv och i mitt fall är det som tidigare nämnt... drömkvinna... Milla Jovovich... mmm. |
|
|
|
|