|
Klotterplank (pg. 176)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
jag e jag |
fan varu snackar skit |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
fan varu snackar skit |
hehehehe :)
jadu.. jag schnackar bahra massa schit du vet va |
|
|
| WoberT |
steve: nä det stämmer inte.. bamsesaga är en jättegullig liten sång.. =)
usch fan att alla ska dö då.. hemskt det där.. min mormor dog i cancer o min moster o min farfar.. inte kul alls..
har vizay hittat brud eller va är det ni snackar om?.. grattis till honom isf. =D jag blev ju sambo i lördags.. det ni.. haha |
|
|
| Vizay |
jajamensan de har jag wobert :D *stolt*
men grattis till dig också dårå som blev sambo å allt, vem e den lycklige? :D (gissar på dbl eller steve) :p
btw. vare någon som lyssnade på mitt set igår? jag vet att shytrance å hysterix lyssnade men vare nån mer? vi slog nästan lyssnarrekord på radion, fyra till hade behövts :D |
|
|
| WoberT |
| vizay: nja jag har dbl o steve varannan vecka lixom.. ;) haha närå.. Teza på Tc är min lilla flicka.. =) |
|
|
| Vizay |
ahaaa aj siii :)
fan va trevligt :) nå hur länge har ni varit ett par då? :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
btw. vare någon som lyssnade på mitt set igår? jag vet att shytrance å hysterix lyssnade men vare nån mer? vi slog nästan lyssnarrekord på radion, fyra till hade behövts :D |
jag lyssnade en del....bra jobbat, inte min typ av trance som du vet men det var cool :) |
|
|
| Vizay |
hehe juste ja...du e ju en sån där soft snubbe ;)
haha nee inge fel på sånt...brukar spinna lite mjukare stil här hemma i hemlighet men nu verkar de inte bli något på ett tag....sprängde basen på mina speakers när jag ställde in allt för å spela in :( |
|
|
| Dioxys |
ooh, de som var på bristningsgränsen när jag var hos dig innan :/ ännu värre nu? :(
jag lyssnade som du kanske hörde på ditt sett, riktigt fint! :)
synd att han uttalade ditt nick lite skevt bara :) |
|
|
| mindshooter |
hehe juste ja...du e ju en sån där soft snubbe ;)
|
mer eller mindre....total mindblasting-dance-crazy-trance behöver inte nödvändigtsvis vara Hard trance för mig :) finns en massa Melodisk och progressiv trance som är total inte-soft :) Fär att inte tala om Full on psy...mumma... ;) |
|
|
| Vizay |
mind: förstår vad du menar....vissa låtar e bara sjukt dansframkallande :D
dio: jo asså...jag har satt installerat andra drivrutiner till ljudkortet som verkar bete sig lite skumt så när jag hade musiken på till line in porten från mixern å öppnade ljudmixern i windows så fick den för sig å maxa line in volymen....WAAAAAAAAAAAAM typ galet mycke volym...e glad att mina öron inte pajade mer med tanke på att mitt ena öra bara va ca. 1m från högtalaren...
men nu e basen totalt utbränd i dom, e inge tryck i den längre...dock höll konen så den här gången ere tyvärr elektroniken som e utbränd :( |
|
|
| dbl |
e vi Wobert... visste jag inte alls om... så var bor du.. jag menar vi... kanske e dags att börja packa mina grejer nu.. usch va jobbigt :)
tänkte ha lyssnat, men jag missade det.. va och tränade :/ |
|
|
|
|