|
Klotterplank (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by AC.
Har faktisk en ferrari stående och sammlar damm i något skåp, köte en för ett par år sedan för att komma på efter ett tag att den inte alls luktar gott |
Samma här! Vet inte varför ja köpte den äns, hade vunnit lite pengar på finlands båten å så råka ja köpa den.
Men den e bra å ha om nån polare fjärtar...Den e bra på att ta bort lukt :D |
|
|
| AC. |
Då var det över, slut, finito.
Djurgården förlorade just mot Bordeaux med 2-1. |
|
|
| Glorie |
men....de hade ju nyss vunnit i sverige ju... varför måste d ut i europa å spela..?
de e iaf SVENSKA mästare :D
inte sörja :) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Glorie: Räknas Aqua De Gio som en dålig lukt? :p |
|
|
| Glorie |
| exon :) de vet ja inte.. ;) ge hit så ja får sniffa :D |
|
|
| Glorie |

bild från park i sundsvall, staden mellan d två bergen :p
ja brukar f*n jämt gå i NEJ :D Om min kompis oxå råkar gå i NEJ, eller ja ser att typ "She is heading in that way" då går ja bakom henne så ja oxå går i nej :D :D haha
betyder det nåt? nej då...ingen fara... heheheheh |
|
|
| Glorie |
asså....nån borde ju kunna hjälpa mig
:( min skärm blinkar som en je*la strobe....speciellt när ja skriver här på ta...för d e så många..hmmz, animationer å så vid new replyfönstret så att säga.....d måste bero på dem asså...ja kan se dom å allt...men ja fattar inte varför d ska blinka såå :( :(
snyft...
nån sa att min skärm kanske kunde va slut, men d vill ja ju inte tro.. :( efter bara en 2-årig vänskap |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
asså....nån borde ju kunna hjälpa mig
:( min skärm blinkar som en je*la strobe....speciellt när ja skriver här på ta...för d e så många..hmmz, animationer å så vid new replyfönstret så att säga.....d måste bero på dem asså...ja kan se dom å allt...men ja fattar inte varför d ska blinka såå :( :(
snyft...
nån sa att min skärm kanske kunde va slut, men d vill ja ju inte tro.. :( efter bara en 2-årig vänskap | Testa bara å kolla under properties på skärmen och kolla vilket hertz tal skärmen e inställd på... vet inte om det kan vara det... kanske e värre än så |
|
|
| Glorie |
| vart skulle ja läsa hertzantal sa du? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
vart skulle ja läsa hertzantal sa du? :) | höger klicka på skrivbordet --> properties --> settings --> advanced --> monitor
Själv har jag på 75Hz där
(skulle inte du plugga tjejen.... svårt att komma igång ;) ? ) |
|
|
| Glorie |
d står inge hz nånstans :( bara dpi :( snyft.. va gör ja för fel?
E ja helt bakom flötet elle? :( |
|
|
| AC. |
| För mig ligger det under en flik som heter justeringar (som skapats av något annat program än windows) och väl framme får man klippa på en flik som heter Repetitionsfrekvens ( jag har på 100 =)) |
|
|
|
|