|
Klotterplank (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| synd i handbollen... men livet går vidare :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gå in på denna länk och svara på frågorna och se vart
i ditt kärleks liv du står.
http://gud.us/love.php?sida=32728
Riktig roliga svar =) |
HA HA HA.... checka din mail ;) |
|
|
| Glorie |
| kommer det verkligen svar till nåns mail alltså? haha, ja gick oxå på det där förut, men det var en annan snubbe här på forumet som skickade till mig.. morr :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
kommer det verkligen svar till nåns mail alltså? haha, ja gick oxå på det där förut, men det var en annan snubbe här på forumet som skickade till mig.. morr :D |
det kommer till steves mail :)
skall la göra det iallafall.. har inte gjort det själv |
|
|
| dbl |
nepp allihopa.. nu skall jag:
Daniel Brodin Larson på varmblodsgatan 1b i mölndal med m# 0702465249 och med mitt grymma hem nummer som inkluderar siffrorna 666 i följd dra mig tillbaka till mitt mörka loggemen i min ensamhet och förtäras... kanske kommer hit i helgen.. förhoppningsviss inte, men man vet aldrig...
CU later alligator |
|
|
| Glorie |
| weeee, man får allas mobilnummer nu tror jag :D hahahhaa |
|
|
| Glorie |
det e helt dött denna fredag :p ja tror ja får gå på trancefest nu :D
hoho |
|
|
| Glorie |
| fan va skönt, min skärm flimmrar inte längre som en jäla strobe.. d var grabbarna grus som hjälpte mig me nån inställning som ja inte vågade mig på själv :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
fan va skönt, min skärm flimmrar inte längre som en jäla strobe.. d var grabbarna grus som hjälpte mig me nån inställning som ja inte vågade mig på själv :) |
hähä de värsta som händer e ju att skärmen din börjar brinna....e ju inte så farligt ;)
nä men seriöst förstår inte att du klarat dig utan att få cancer i ögonen...jag klarar max 30sek på 60 hz |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
nä men seriöst förstår inte att du klarat dig utan att få cancer i ögonen...jag klarar max 30sek på 60 hz |
haha....ja fick sänka den till 75, för på 85 kom såna hemska vågor...huuuuuh....nu verkar det bättre.. å ja fattar fortf. inte va hertzen står för men ja överlever nog ändå :D
fan vilken snygg bgbild ja har nu på mitt skrivbord. TA skrivet me glowsticks :D
dbl, naaaaaaaaaaaaaaaah, vaffö gråter duuuu? Inte vara lessen helller...kom ska du få en kraaaaaaaaaaaaam
jag ska fixa en tröja där det står. "krama mig, ja fryser" :D hoho
eller inte.... |
|
|
|
|