|
Klotterplank (pg. 707)
|
View this Thread in Original format
| trancedanne |
| Har en fråga om Ebay om någon vill vara snäll att svar :D, det kostar typ 2 kr att lägga upp en vara men om man får varan osåld och vill lägga upp samma grej igen måste man betala 2 kr igen eller är det bara 2 kr för varje objekt man lägger upp? :S |
|
|
| Joe Nas |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Har en fråga om Ebay om någon vill vara snäll att svar :D, det kostar typ 2 kr att lägga upp en vara men om man får varan osåld och vill lägga upp samma grej igen måste man betala 2 kr igen eller är det bara 2 kr för varje objekt man lägger upp? :S |
kostar bara pengar om du säljer varan, inte om du bara lägger upp, så var det för mig iallfall |
|
|
| DjAviander |
Grattis mig! 18 i en vecka pâ mândag!:clown:
Äntligen!
När jag kommer hem sâ ses vi pâ golven! :crazy: :crazy: |
|
|
| Akia |
| GRATTIS(!!!), i en vecka på måndag i efterskott!!! Hurra! :haha: Hurra! :haha: Hurra! :haha: Hurra! :haha: |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Akia
GRATTIS(!!!), i en vecka på måndag i efterskott!!! Hurra! :haha: Hurra! :haha: Hurra! :haha: Hurra! :haha: |
Tack tack tack :) |
|
|
| zoric |
Grattis Grattis!
:gsmile: |
|
|
| Laszlo |
moha...
http://www.pcworld.com/article/id,127116/article.html
webbens genom världshistorien 25 absolut gräsligaste platser har korats...och den (o)lyckliga vinnaren är..
MySpace :)
moha...ägd. Har aldrig fattat grejen med siten. Så ofunktionellt är så det förslår. Några av de absolut gräsligaste och rörigaste sidor jag någonsin skådat finns där. Gay gay gay
dommen lydeR:
"Graphically, many MySpace pages look like a teenager's bedroom after a tornado--a swirl of clashing backgrounds, boxes stacked inside other boxes, massive photos, and sonic disturbance. Try loading a few of those pages at once and watch what happens to your CPU. Watch out for spyware, too, since it turns out that MySpace has become a popular distribution vector for drive-by downloads and other exploits. And in a place where "U are soooooooo hot!!!" passes for wit, MySpace isn't doing much to elevate the level of social discourse." |
|
|
| anuga |
Det var bara en tidsfråga innan någona annan skulle uppmärksamma det.
Det finns en hel site där folk bara klagar på MySpace webprogrammering :)
Som programmerare, blir jag lika störd varje gång jag besöker sidan...
Störigt... |
|
|
| benni |
bra att det inte bara var jag som störde mig på MySpace.. jag var faktiskt på väg att tro det eftersom alla andra verkar ju gilla den.
den kom med på SVT's nyheter en gång också..
jag är ingen programmerare, men det behöver man inte va för att fatta hur ful den är (och jobbig att använda)
right on. |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
webbens genom världshistorien 25 absolut gräsligaste platser har korats...och den (o)lyckliga vinnaren är..
MySpace :)
dommen lydeR:
"Graphically, many MySpace pages look like a teenager's bedroom after a tornado--a swirl of clashing backgrounds, boxes stacked inside other boxes, massive photos, and sonic disturbance. Try loading a few of those pages at once and watch what happens to your CPU. Watch out for spyware, too, since it turns out that MySpace has become a popular distribution vector for drive-by downloads and other exploits. And in a place where "U are soooooooo hot!!!" passes for wit, MySpace isn't doing much to elevate the level of social discourse." |
haha..fast sidan e knas och aldrig funkar som man vill så kommer ja alltid va en myspace whore:p :p :p man blir beroende:clown: |
|
|
| fe_maLe |
tråkk o va hemma sjuk :( ..*suck*
nån mer hemma ikväll? :clown: |
|
|
|
|