|
Klotterplank (pg. 757)
|
View this Thread in Original format
| SMC |
| quote: | Originally posted by jofawe
vad störigt.. är det någon som vet hur man ändrar belysningen på en SE w850i så den inte ändras automatiskt hur man håller i den?
Den dimmrar ju ner när man håller den vertikalt... |
The machines are taking over. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SMC
Jag har alltid byggt själv. Tänkte bara hypotetiskt på hur mitt liv skulle se ut med en mac. :nervous: :tongue3 Och som du säger så är man väldigt låst med en mac, både vad gäller hårdvaran och även mjukvara om man inte kör windows på en ny mac. |
Jag har också byggt mina datorer själv förutom den senaste laptopen men vill man surfa, lyssna på musik och pyssla med lite reason så duger en snygg dator rätt bra;) som sagt så är det sista jag vill ha en stor ful dator som för massa oljud |
|
|
| fe_maLe |
| ... snö :nervous: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
... snö :nervous: |
Samma här, det ska snöa imorgon på morgonen och eftermiddagen också samtidigt som det kommer att bli -12 på Onsdag, Äntligen är vintern här! :wtf: |
|
|
| SMC |
| Jag försvinner en stund från sverige nu när det blir kallt. : ] |
|
|
| SMC |
| Italien. Visserligen är det inte jättevarmt där min släkt bor, men det lär inte vara snöstorm iaf. :tongue3 |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by zoric
-12 på Onsdag, Äntligen är vintern här! :wtf: |
:whip: :whip: vinter is teh suck !!! =P |
|
|
| Akia |
| Snö är ju störtskönt! Det blir ljust och rent och mjukt och ljuddämpande... I love! :toocool: |
|
|
| fe_maLe |
| enda mysiga e att sitta inne i värmen och titta ut på snön isåfall, men man kan ju inte sitta inne i flera månader:p |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by SMC
Italien. Visserligen är det inte jättevarmt där min släkt bor, men det lär inte vara snöstorm iaf. :tongue3 |
Aja, det är riktigt nice i alla fall ;)
| quote: | Originally posted by fe_maLe
:whip: :whip: vinter is teh suck !!! =P |
Jag älskar vintern, särskillt när snön börjar falla! :D
Du behöver inte sitta inne, åk pulka istället :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Just vart ute en stund... Isande vind i ansiktet, >10cm snö knastrande under skorna... blev grymt sugen på att åka skidor/slalom eller snowboard... var ett år sen nu... |
|
|
|
|