|
Klotterplank (pg. 640)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dagen började ju bra... fick inte upp mina ögon i morse, mina ögonlock hade klibbat igen av var, jag har alltså fått en ögoninfektion... inte så skönt, har iaf fått ögondroppar å skit nu av läkaren.
Sen har de vart en jäla massa strul med datorn lagom inför mix-festivalen... nu är allt dock fixat... ja utom ögonen då... |
:sadgreen: |
|
|
| Braxen |
Ikväll åker vi (Ristomta IF/Innebandy) till gotland för att imorgon spela den första kvalmatchen av 2 mot Hansa/Hoburg, det är kval till div.2 som står på spel, returen spelas här i Nynäshamn nästa lördag.
Wish me luck ffs
Ristomta FTW !
:D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Braxen
Wish me luck ffs
|
Ödmjukt :p
Lycka till! |
|
|
| zoric |
| Lycka till då Braxen! :) |
|
|
| mr_fisken |
| Har du lirat länge i Ristomta för jag har mött dom en eller ett par gånger med Hammarbys 85or. Var nog något år innan b-j och a-j kom. |
|
|
| Christian Ö. |
Ikväll åker vi (Ristomta IF/Innebandy) till gotland för att imorgon spela den första kvalmatchen av 2 mot Hansa/Hoburg, det är kval till div.2 som står på spel, returen spelas här i Nynäshamn nästa lördag.
Wish me luck ffs
Ristomta FTW !
Låter kul:)
Lycka till! |
|
|
| hustler |
Wish me luck ffs
Ristomta FTW !
Lycka till!
Själv var jag på strippklubb igår och såg en brud som var SÅ JÄVLA lik Elisha Cuthbert. Ni vet Jack Bauers dotter i 24, slående likt, trodde jag skulle ramla av stolen :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by hustler
Lycka till!
Själv var jag på strippklubb igår och såg en brud som var SÅ JÄVLA lik Elisha Cuthbert. Ni vet Jack Bauers dotter i 24, slående likt, trodde jag skulle ramla av stolen :D |
I understand you !
 |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
I understand you !
|
:crazy: :crazy:  |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Har du lirat länge i Ristomta för jag har mött dom en eller ett par gånger med Hammarbys 85or. Var nog något år innan b-j och a-j kom. |
Ja har lirat i Ristomta sen urminnes tider såatte.. :) .. för övrigt vann vi första kvalmatchen me 8-4 (y) .. 3+0 från mig *fnizz* .. retur på lörda :) |
|
|
| zoric |
Grattis Braxen, Hoppas ni tar er vidare nu :D
..något som Arsenal förhoppningsvis inte gör :haha: |
|
|
|
|