|
Klotterplank (pg. 417)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Kan inte låta bli.... |
hehe :) :rolleyes: tyvärr e inte priset en ferrari.. det var den affischen från tiesto som du fick :p visste på förhand att de skulle bli du :D hehe. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe :) :rolleyes: tyvärr e inte priset en ferrari.. det var den affischen från tiesto som du fick :p visste på förhand att de skulle bli du :D hehe. |
wiiee :) Den bryder min vägg så fint :) |
|
|
| dbl |
wooooooooooooooot.... fixade jobb idag på ikea =)
kom dit.. satt o snacka med min chef jag kommer ha..
sen kom personal chefen också o va med en stund...
sen så fråga dem bara när jag kunde börja =)
snabbaste anställningen dem haft tydligen.. hehe :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
wooooooooooooooot.... fixade jobb idag på ikea =)
kom dit.. satt o snacka med min chef jag kommer ha..
sen kom personal chefen också o va med en stund...
sen så fråga dem bara när jag kunde börja =)
snabbaste anställningen dem haft tydligen.. hehe :) |
GRATTIS!
Gött moos nu då!
Nu har du inte längre några ursäkter till att åka med på fler träns-fester :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
GRATTIS!
Gött moos nu då!
Nu har du inte längre några ursäkter till att åka med på fler träns-fester :D |
jag kan ju faktiskt jobba fortfarande.. heh..
så har fortfarande nån.. men att jag inte har några pengar har la förhoppningsvis försvunnit iallafall.. hahahaha :p |
|
|
| Laszlo |
| Grattis mannen! Då bjuder du SWETA runt på den kommande kryssningen..? Sweeeeet! :D |
|
|
| Glorie |
| grattttiiiiis dbl :D sweeeet. jag vill oxå jobba på ikea. |
|
|
| Laszlo |
FÖRBANNADE SATANS JÄVLA KATTJÄVLAR!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Skiter de utanför kattlådan en jävla gång till så tänker jag sälja de till en kinesisk restaurang. Det är andra gången redan denna veckan!
När Mini sitter på pottan och ska göra sig av med sina behov så ska Tiny, den äldra av de två, alltid - BOKSTAVLIGT TALAT - skrämma skiten ur stackars Mini, som hoppar upp ur kattlådan och gör ner halva badrummet. Det är sådär kul faktiskt. :rolleyes: |
|
|
| dbl |
TACK laszlo o jenny :)
faaaaaaaast tyvärr så kan du nog glömma det där laszlo.. hehe ;)
fast sen när jag blivit rik så kan jag kanske fixa det där.. haha ;) |
|
|
| Laszlo |
WOHO!
Snart kommer 35 minuter Luciakryss film upp från Lasselo :)
Klippte bort de bitarna som var för tråkiga och pinsamma igår kväll, och så har jag lämnat kvar lite roliga festbilder från hytterna och en massa ös från dansgolven. (Och vår sjukt roliga "efterfest" ute på stan - Jofawe vet vad jag snackar om) :D
Ska bara koda om till DivX - de kommer upp i morgon - håll till godo :D
Nu ska jag ut och supa mig askalas för att fira att alla nio miljarder projektarbeten ÄNTLIGEN är färdiga.
Fullast vinner.:crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nu ska jag ut och supa mig askalas för att fira att alla nio miljarder projektarbeten ÄNTLIGEN är färdiga.
Fullast vinner.:crazy: |
Men Laszlo, du vet ju att det inte är nån idé för någon annan att ens försöka tävla mot dig när det gäller alkohol :toothless :p
Själv ska jag ut och leta fruntimmer idag, Bosson spelar på rådhusrestaurangen här ikväll. Så det borde ju springa omkring lite söta pök på stan :) :thepirate |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Men Laszlo, du vet ju att det inte är nån idé för någon annan att ens försöka tävla mot dig när det gäller alkohol :toothless :p
Själv ska jag ut och leta fruntimmer idag, Bosson spelar på rådhusrestaurangen här ikväll. Så det borde ju springa omkring lite söta pök på stan :) :thepirate |
hahaha - det har du så rätt i - men försök säga det till mina "motståndare" :)
Lycka till med "pöken"...och låt bli att taffsa på Bosson...i alla fall när folk tittar på... :toothless |
|
|
|
|