|
Klotterplank (pg. 447)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
yepp - helt sjukt! :crazy: Skrev också upp mig för några dagar sedan :)
www.laszlo.se :) |
ruskigt snygg sida laszlo ... ruskigt snygg! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
ruskigt snygg sida laszlo ... ruskigt snygg! |
hehe, tack...personligen tycker jag den ser ganska mediåker ut.. :| Bara något jag slängde ihop på ett par timmar... |
|
|
| St_Andrew |
| gillar den oxå skarpt :) |
|
|
| jofawe |
hehe, tack...personligen tycker jag den ser ganska mediåker ut.. :| Bara något jag slängde ihop på ett par timmar... |
jag gillar att bilderna i toptable byts ut hela tiden .. det är ballt! |
|
|
| dbl |
håller la med om att den ser mer medieåker ut än ruskigt snygg etc....
men den funkar helt klart... gillar bilden på dig när du sitter med kameran.. hehe
förstår dock inte riktigt meningen med att ha en engelsk meny, men svensk sida.. hmmm :rolleyes: |
|
|
| cviper |
Nice, fast efter första året blir det lite dyrare ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by dbl
håller la med om att den ser mer medieåker ut än ruskigt snygg etc....
men den funkar helt klart... gillar bilden på dig när du sitter med kameran.. hehe
förstår dock inte riktigt meningen med att ha en engelsk meny, men svensk sida.. hmmm :rolleyes: |
tranceclubber :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by dbl
hehe...kan faktiskt själv inte svara på varför jag gjorde menyn engelsk :| Får väl helt enkelt ta och skriva om sidan till engelska någon dag... |
|
|
| Glorie |
snygg sida, jag instämmer.. gjort på några timmar? fan, ja sitter 6 timmar och får bara till skelettet..och då har ja inte ens löst det med hur ja ska lägga in texten.. vet inte hur man gör text som kan scrollas i tables.. iofs sa dbl eller shytrance det nån gång, men ja kommer inte ihåg. sen pallar ja inte fippla in texten heller, för jag vet inte vad jag ska skriva.. lönt :p
ang. loopia... grymt! skulle fixa om jag hade nån sida att lägga upp :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by cviper
Nice, fast efter första året blir det lite dyrare ;) |
jo, kommer inte köra det där mer än ett år.. men jag hade tänkt att ha den medans jag är i kanada, eftersom jag då inte kan använda min egen dator som server :) sen när jag kommer hem och det tar slut så har jag min dator igen :) hehe..
svindyrt egentligen :nervous: :nervous: |
|
|
| cviper |
Jo, blir lite över 700 SEK per år ordinarie pris. Funderade ett tag att ta erbjudandet ett år (för 5 SEK), men kom på att jag ändå aldrig skulle orka pilla ihop nån sida.
Det närmaste jag har 'klarat av' är typ nån sida där det står "Coming soon since Sep. 2002" med en counter och en flashig (?) bild (sidan fanns t.o.m. början av 2004). Får väl vid nåt läge göra ett till försök, om inte annat så för att få leka lite med xml-stylesheets/xslt och lua för cgi delen :toothless |
|
|
| Smekbar |
| fixade lite plats hos loopia nu... grymt sjysst erbjudande ju... behövde nått ställe att hosta lite ljudklipp på så det blir perfekt, man har ju 2gb trafik per månad vilket bör räcka mer än väl med tanke på att det nog inte är så många som kollar min sida o tankar låtdemos :) |
|
|
|
|