|
Klotterplank (pg. 602)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| Va på besök i Probspots studio idag:D måste bara säga att han är en väldigt trevlig kille!:) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ovärderligt att se andra a upp sig :D När man själv är i sitsen ångrar man dock att man inte blev mattvirkare istället.. :) |
Precis! :D Man vet precis hur killen känner vilket gör det hela ännu roligare :p |
|
|
| Laszlo |
| Något bra torrent-prog? Är helt novis vad gäller detta...ABC är det jag kört med någon vecka men det suger ju apa |
|
|
| Rikard |
| Vad menar du med suger apa? Det jag använder är Azureus, det ända jag inte gillar med det är att det kräver java installerat på datorn.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Något bra torrent-prog? Är helt novis vad gäller detta...ABC är det jag kört med någon vecka men det suger ju apa |
BitComet is the ! :D |
|
|
| mr_fisken |
| jag kör azureus också, funkar skitbra |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
BitComet is the ! :D |
Jag tycker också mest om BitComet. Har testat både Azureus och ABC. Tyckte dock att det var svårt att få bra upload med ABC, Då gick jag över till Azureus, Men den segade ner min dator så pass mycket att jag bytte till BitComet efter några vecka.
Bitcomet FTW. |
|
|
| Christian Ö. |
| tankar väldigt sällan torrents, fick för mig att Bitlord skulle vara bra men det verkar som att ingen har det:D Ska nog byta till nått annat |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Rikard
Vad menar du med suger apa? Det jag använder är Azureus, det ända jag inte gillar med det är att det kräver java installerat på datorn.. |
hänger sig när man stänger av det, får ibland för sig att ta upp 99% av arbetsprocessen och liknande trams...men jag hittade en trevlig torrent, utorrent...very nice :) |
|
|
| ShyTrance |
| alla som gillar fotboll o ronaldinho kolla på en skitgrym video @ www.nikefootball.com ASAP!!! fyfan va grymt :O |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
alla som gillar fotboll o ronaldinho kolla på en skitgrym video @ www.nikefootball.com ASAP!!! fyfan va grymt :O |
Hehe, Jag såg det också nyss :D |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
alla som gillar fotboll o ronaldinho kolla på en skitgrym video @ www.nikefootball.com ASAP!!! fyfan va grymt :O |
hehe, den när han typ bollar med ribban från straffområdsgränsen ? ;) :crazy: .. sick |
|
|
|
|