|
Klotterplank (pg. 279)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
har redan sett den.. såg den på bio.. ganska bra.
men så e det ju Bachelor på 5:an.. hehe :)
och så håller jag på med en remix av Scott Bond VS Solar Stone - Naked Angel
kommer bli hel grym.. hehe :) | coolt, glöm inte att ge mig en kopia när du är klar ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
coolt, glöm inte att ge mig en kopia när du är klar ;) |
kansk det du... hehe
får se hur bra den blir... blir jag riktigt nöjd med den så tar jag la kanske och skickar in den... e ju en remix tävling.
men jag får se hur det blir med det... blir torligtviss inte så.. men vem vet :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kollar ni på Fråga Olle dokumentären ?
Dom följer 4 tjejer på Mallis... kul å se hur "oskyldiga" dom är...
ha ha de va tider de när man var i Magalluf å sola, bada, drack sprit & ragga brudar...
 |
|
|
| mindshooter |
Idag kastade mitt tangentbord in handduken efter att jag spillt ett glas med jordgubbssaft över det... usch usch...skitirriterande när det slutar fungera... tur att man har polare med extra tangentbord...detta jag har nu suger dock...går typ inte o spela med...
. när jag var på toa nyss kom jag på att bäver är ett rätt coolt ord. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
när jag var på toa nyss kom jag på att bäver är ett rätt coolt ord. |
HAH....säger bara, vänta tills du hör ordet bäver på rå skånska....fyfan va underbart de låter :D |
|
|
| mindshooter |
Om någon blev intresserad av att läsa min inlämningsuppgift om meningen med livet så har jag laddat upp den för nerladdning
HÄR!
Den är mindre än ett a4 då detta var en del av uppgiften :)
Lev väl |
|
|
| JayBee |
gonatt då macken
EDIT: WTF!!! det här är tredje gången jag addar nån till min buddy list av misstag. inte för att det spelar någon roll men grrr...zzzz
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
AcidBrain™s avatar for president ! :gsmile:
Nu ska jag kolla vidare på trilogin Omen... ikväll del 2 :) |
|
|
| dj_hysterix |
| har suttit sedan 21.00 och försökt att klura ut en matteuppgift..nu orkar jag inte längre..och vill gå och sova...och nej jag klarade inte den...(doh:() |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
har suttit sedan 21.00 och försökt att klura ut en matteuppgift..nu orkar jag inte längre..och vill gå och sova...och nej jag klarade inte den...(doh:() |
skriv in den i hjälptråden, tror det finns matematiska snillen på forumet ;) |
|
|
| Kongo_kim |
facit längst bak väl? Jag brukade titta där. Fast egentligen tycker jag inte att man ska det. Men jag hata matte så jag sket i det.
Och se hur det har gått för mig nu. :(
Stay in school |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Och se hur det har gått för mig nu. :(
|
Hur har det gått för dig nu? |
|
|
|