|
Klotterplank (pg. 579)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Den funkar typ! |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by zoric
Fotboll
Serien
Notera att IFK Motala ligger först, Där spelar jag :D
EDIT: Jag fick gult med. |
k, låter bra.
Jag fick en 2minutare förra helgen .. :eyespop: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Braxen
k, låter bra.
Jag fick en 2minutare förra helgen .. :eyespop: |
Hehe, Hockey eller? :D |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by zoric
Hehe, Hockey eller? :D |
Innebandy ... :eek:
Nu ska vi göra krogen här nere i hollywood, håll i er ! .. blir en feeet festresumé imorn !!1 .. lr .. :nervous: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Braxen
Innebandy ... :eek:
Nu ska vi göra krogen här nere i hollywood, håll i er ! .. blir en feeet festresumé imorn !!1 .. lr .. :nervous: |
Haha :D |
|
|
| mr_fisken |
Nya ipod är här http://www.apple.com/se/ipodnano/
Samma egenskaper som ipod mini fast med färskärm (kan visa foton), tunnare, mindre, lättare, inbyggda snäckor i halsremmen. oj oj oj en är nice, kostar inte mer än den nuvarande minin 4gb 2000kr och 6gb 2500kr |
|
|
| reveal |
| Fan vad cd-fodral är ömtåliga :whip: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Samma egenskaper som ipod mini fast med färskärm (kan visa foton), tunnare, mindre, lättare, inbyggda snäckor i halsremmen. oj oj oj en är nice, kostar inte mer än den nuvarande minin 4gb 2000kr och 6gb 2500kr |
Äh, kan man inte ringa med den så får det vara :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
en ipod mini (eller nano) hade varit så jävla gjutet, då jag funderar på att köpa en mp3-spelare. Problemet är bara att jag vill ha en som går på AA/AAA-batterier. |
|
|
| DjAviander |
Födelesedagen över och då med jävla massa ståhej!
Vaknade först av ljudet av vispgrädde som vispas med elvisp på morgonen för att småsomna om lite tills modern kom in med en bricka och en tårta som knäcker allt.
Större presenthög har inte tidigare skådats i mitt hem sen jag var 1 år kanske? Kläder, pengar, lotter, fotoalbum, skivor och, en ny mobil = K750i in ma face!
Efter en lång o lyckad dag med besök av gudmor och hennes man så var det dags att avsluta med en tacobuffé på kvällen tillsammans med 11 vänner.
Där fick jag även lite presentkort, bl.a. på en mysmiddag och på hyrfilm, godis och hela animen Neo Genesis Evangelion.
Förbannat glad är jag för den här dagen, som för alltid kommer att finnas i mitt minne :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Födelesedagen över och då med jävla massa ståhej!
Vaknade först av ljudet av vispgrädde som vispas med elvisp på morgonen för att småsomna om lite tills modern kom in med en bricka och en tårta som knäcker allt.
Större presenthög har inte tidigare skådats i mitt hem sen jag var 1 år kanske? Kläder, pengar, lotter, fotoalbum, skivor och, en ny mobil = K750i in ma face!
Efter en lång o lyckad dag med besök av gudmor och hennes man så var det dags att avsluta med en tacobuffé på kvällen tillsammans med 11 vänner.
Där fick jag även lite presentkort, bl.a. på en mysmiddag och på hyrfilm, godis och hela animen Neo Genesis Evangelion.
Förbannat glad är jag för den här dagen, som för alltid kommer att finnas i mitt minne :D |
Coolt! Grattis i efterskott :D
Kommer du på armin eller? ;) |
|
|
| jofawe |
Jag tycker det är otäckt att en 39 åring blivit knivhuggen till döds av en 15åring 200m från min lägenhet..
Vart är världen påväg egentligen!? |
|
|
|
|