|
Klotterplank (pg. 309)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
Hatar spel med klockor som tickar bakåt... :p
Naja, 456'000 iaf. ;) |
|
|
| Glorie |
va hette den tråden som behandlade ämnet; fotosida, där man kunde lägga upp bilder på sig själv samt festbilder på folket här
den vita fina sidan som dioxys gjorde.. nån som kommer ihåg?
uppdatering:
GIRLS RULE :D :D :D :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
va hette den tråden som behandlade ämnet; fotosida, där man kunde lägga upp bilder på sig själv samt festbilder på folket här |
Jag gjorde en sida där man kunde registrera sig och logga in för att göra sina egna fotoalbum (lägga till/ta bort mappar osv), ladda upp bilder m.m. Tror inte att jag visade den här, dum som jag var. Men jag har den liggandes, nån timmes jobb till på den så är den i stort sett klar...
Kan väl posta URL när den är klar så får vi se.. :)
| quote: | Originally posted by Glorie uppdatering:
GIRLS RULE :D :D :D :D |
INDEEEED:happy2: :D :toothless :toothless |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag gjorde en sida där man kunde registrera sig och logga in för att göra sina egna fotoalbum (lägga till/ta bort mappar osv), ladda upp bilder m.m. Tror inte att jag visade den här, dum som jag var. Men jag har den liggandes, nån timmes jobb till på den så är den i stort sett klar...
Kan väl posta URL när den är klar så får vi se.. :)
|
nämen... va äre du säger? :) låter finfint ju! kan bli en fin julklapp kanske? ;) gullit av dig.
| quote: | | INDEEEED:happy2: :D :toothless :toothless |
jag säger ju det! ;) hehe |
|
|
| JayBee |
va hette den tråden som behandlade ämnet; fotosida, där man kunde lägga upp bilder på sig själv samt festbilder på folket här
den vita fina sidan som dioxys gjorde.. nån som kommer ihåg?
uppdatering:
GIRLS RULE :D :D :D :D | jaha du har lärt dig använda photoshop ser jag :toothless ;) |
|
|
| Aendy |
| En stilla vädjan till swe_trancer: Om inte du har ditt nick allt för kärt, kan du överväga att ändra det? Det tog mig en sanslöst lång tid att inse att du inte var samma person som swe_trance... eller snarare jag blev informerad om att det inte vara samma person eller samma nick. Anledningen till att jag frågar dig är att swe_trance har varit aktiv på SWETA längre. Ta inte illa upp och känn dig inte tvingad men det känns jobbigt med två med så liknande nick. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
En stilla vädjan till swe_trancer: Om inte du har ditt nick allt för kärt, kan du överväga att ändra det? Det tog mig en sanslöst lång tid att inse att du inte var samma person som swe_trance... eller snarare jag blev informerad om att det inte vara samma person eller samma nick. Anledningen till att jag frågar dig är att swe_trance har varit aktiv på SWETA längre. Ta inte illa upp och känn dig inte tvingad men det känns jobbigt med två med så liknande nick. | blev lite förvånad själv :) hadde ingen aning om att det fanns 2, trodde det var en och samma person hela tiden :P |
|
|
| SWE_TRANCE |
Misstänkte att detta skulle dyka upp nångång.
Förstår folk som blandar ihop nicken, med tanke på att det endast är EN bokstav som skiljer.
Sen så är det ju inte lätt att veta vad andra heter när man registrerar sig :) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by n0bben-
har äntligen fått ADSL, yay |
Välkommen i gänget :D |
|
|
| Glorie |
hehe satt och surfade runt på nätet och dök på två intressanta sidor :)
http://www.prv.se/guiden/namnguiden/
(läs gärna varför namnet "Brunstgnägg" fått avslag :p
http://www.scb.se/templates/Standard____31245.asp
(man kan kolla hur många som heter som en själv, dock bara för eller efternamn, en sak som e lite cooooool :D e att bara 2900 heter som jag i efternamn, men 31800 har samma tilltalsnamn. det känns lite jobbit :D har inte gått i en enda klass (efter 15 års studier) där jag varit ensam med mitt namn) :wtf: |
|
|
| NooN |
hehe satt och surfade runt på nätet och dök på två intressanta sidor :)
http://www.prv.se/guiden/namnguiden/
(läs gärna varför namnet "Brunstgnägg" fått avslag :p
|
Montana fick avslag...jobbigt :nervous: :p |
|
|
|
|