|
Klotterplank (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
det bästa var väl sexscenen på golvet eller nåt :D |
:) |
|
|
| MiB |
| quote: |
men som sagt Bill Paxton e lite gubben i lådan...han kan dyka upp lite varstans....senaste jag såg honom i va vertical limit :) |
hahaha kollade lite på U571.. o vem va me där inte helt otippat.. jo våran mr paxton hehe
han e ju grym i weird science när killarna gör en tjej på sin dator..
sen har han huvud rollen i en film som han själv gjort som heter Frailty som är en ganska ok skräck/thriller faktiskt.. |
|
|
| Vizay |
pulp fiction är inte en våldsfilm.....pulp fiction är ett genialisskt mästerverk.....dialogen, kameran...allt är så jävla grymt i den...för att inte tala om musiken :D
den är grym helt enkelt |
|
|
| Nyx |
ja ser inte på actions, inte på splatterfilmer, inte på rysare, (blir för skraj)
inte på såna tunga våldsfilmer som typ pulp fiction (de värsta ja sett typ) ser inte på klassiker som gudfadern å vv som nån nämnde
har inte sett mycket filmer alltså.... av sånt man borde se.. inte bra..
senast sedda film på bio (gratisbio) Älskar dig för evigt :p
rolig men inte så bra...det bästa var väl sexscenen på golvet eller nåt :D |
Om jag förstått det rätt så är din favoritgenre erotik/porr..eller? :toothless |
|
|
| Glorie |
nyx, hohohohohoho eller hur ;)
neeee....ja sa att i _den_ filmen var det det bästa, för den var inte så klockren annars :)
ja gillar komedier.. (ingen annan som gör d känns d som, haha)
å dramer å luv....typ som City of Angels.. en mycket mycket bra film...:)
men luv e ju ingen genre, ja vet :p och sen gillar ja inte animerade filmer även om alllllaa andra gör det... får jämt höra: "Va älskar du inte Shrek, meeen?" suck
hmm, en annan fråga som inte alls har med detta att göra.. vad innebär det med att en cd-r skiva har 48X-spinn?? uhh? ja fattar inte alls vad det innebär...:( även om ja försöker tänka.. hehe, den kan ju inte snurra snabbare i brännaren ju, det har ju med brännarens hastighet att göra... |
|
|
| Nyx |
nyx, hohohohohoho eller hur ;)
neeee....ja sa att i _den_ filmen var det det bästa, för den var inte så klockren annars :)
ja gillar komedier.. (ingen annan som gör d känns d som, haha)
å dramer å luv....typ som City of Angels.. en mycket mycket bra film...:)
men luv e ju ingen genre, ja vet :p och sen gillar ja inte animerade filmer även om alllllaa andra gör det... får jämt höra: "Va älskar du inte Shrek, meeen?" suck
hmm, en annan fråga som inte alls har med detta att göra.. vad innebär det med att en cd-r skiva har 48X-spinn?? uhh? ja fattar inte alls vad det innebär...:( även om ja försöker tänka.. hehe, den kan ju inte snurra snabbare i brännaren ju, det har ju med brännarens hastighet att göra... |
Jag gillar också komedier..typ dum & dummare! :stongue:
om du har en brännare som bränner i 48x eller mer..så kan du bränna en 48x skiva i 48x helt enkelt. Har du en 4x brännare kan du bara bränna i 4x trots att du har en 48x skiva. Har du en 48x brännare & ska bränna en 4x skiva, så kan du bara bränna i 4x. Både skivans "x-hastighet" & brännarens spelar alltså roll. Jag tror du fattar, trots min inte allt för lyckade förklaring. :nervous: |
|
|
| Glorie |
aha...ja fattar men ja visste inte om det där sen innan..
men det spelar ingen roll då vilken spinn ja köper för ja kan ändå bara bränna i 4 ggr hastighet.. väljer ja 8x (min högsta hastighet), så får ja sånt här buffer underrun.. error.. nån sa att d var för att brännaren inte klarade av att bränna i så snabb hastighet, men om ja har en brännare som SKA kunna bränna så fort..e den ju ganska lam om den inte pallar trycket :) |
|
|
| mindshooter |
Vet inte om alla vet det men det är faktiskt samma snubbe som gjorde Bad taste som har gjort Sagan om ringen :)
vilken som är bäst får ni avgöra....haha...Bad taste är ganska svår att ta...
Scenen där zombien råkar hugga yxan i huvudet på en annan zombi och sedan får armen avskjuten :stongue: :stongue: Så glider han runt med en arm och en yxa i huvudet.... Eller scenen där man ser att dom har en hink med blod som dom kastar in framför kameran...skönt som fan :p
till bad taste användes en vevkamera...jävligt hett! |
|
|
| reveal |
| X:en på skivorna anger den högsta hastighet som de garanterat klarar av att brännas i |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Scenen där zombien råkar hugga yxan i huvudet på en annan zombi och sedan får armen avskjuten :stongue: :stongue: Så glider han runt med en arm och en yxa i huvudet.... |
 |
|
|
| Glorie |
ahhhhhhhhr........aningens upprörd... det ska man inte vara...
hmmz, de me skivorna... ok, tack för infon.. |
|
|
| Aendy |
hihi, Aendyyyyy vaaaaa fiiint.. har du gått å grubblat på det där gamla ordspråket...?? Weeeee
hihihi
Det betyder: Det är angenämt att göra ingenting
|
Ahh faen. Det var agere. Jag härlede det tacksamt. Men det är ju ännu mer uppenbart att det ska vara agera härledningen går till. Delectat och nihil förekommer ju i den formen i vardagliga ord i levande språk. |
|
|
|
|