|
Klotterplank (pg. 372)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
har ingen svenskt ordbok på jobbet :p |
men du kämpar på ändå :)
Å vi hjälper dig så gott vi kan ju...
nåväl, du får väl lära dem att lyssna på hardstyle då ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad betyder GTA? Har funderat på det länge, många som har GTA i sin text, men jag har aldrig orkat fråga tidigare ;) Till exempel så har Sand Leaper "| GTA #115 | GTA Solo-Club #18"... |
German Trance Addict.. hehe
när man skriver nåt i Tyska delen så blir man nästan tvungen att blir en GTA, så skriver man sin nick i stora GTA-tråden. De kräver dock att man ska föra GTA-titlen i profilen :) |
|
|
| Laszlo |
Jag tror tyvärr inte att det kommer påverka oss mycket, i alla fall inte mig, då 90% all jävla skräppost är från just staterna. :( |
|
|
| ScuL |
ja men det är iaf ett bra steg i goda riktningen eller :)
..
visste ni att det finns flera Stockholm i USA?
Stockholm, Maine
Stockholm, New Jersey
Stockholm, South Dakota
Stockholm, Texas
Stockholm, Wisconsin
:D
bevis här :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Japp och grundarna till städerna är från början Stockholmare :) Men det är ju självklart såklart :) |
|
|
| jofawe |
va många inloggade just nu..
SteveTranz4ever, reveal, SWE_TRANCE, Vizay, GyLLe, ScuL, Funfrock, jeremy1984, Kongo_kim, St_Andrew, JayBee, MojjMojj, Sorrow, jofawe |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ni vet vissa dagar som inte nåt verkar gå bra och man säger "Det här är inte min dag"
Idag säge rjag således Det här är inte min dag
Bilen startar inte... verkar som batteriet är slut, min bror tar sig tid att hjälpa mig med starthjälp, hepp... drar slutsattsen att startmotorn har säckat ihop.
På jobbet visar det sig att det är 3 ton med jobb att göra, men jag kan inte göra dom för jag har ingen bil och dom 2 andra som jag kan låna bil av är antingen på kurs eller på semester. Tillslut får jag fatt i en bil jag kan låna men den måste va tillbaks inom en timme och helt plötsligt känns det som denna dagen är en test, man tycker att det nu blir rött varje gång man kommer till en korsning med rödlyse. Jag är iaf med den lånade bilen och parkerar på en lastzon, ska ju lasta en 80kg kopiator till en kund, kunden håller till på 3tr... lugnt, bara att ta hissen... men oj då, dom har visst ingen hiss... efter ett jävla slit & hjälp från en kollega kommer vi ner till bilen... ja ni har redan gissat det... en p-bot på 700:- spänn.
Just nu har jag gett upp men ska ge mig på att jobba snart igen, vad kommer mer hända ikväll, e ju Sander Kleinenberg.
Jo en grej till... killen som jag skulle låna filmkamera av glömde den såklart, hade ju vart lugnt om jag hade bil, hade ju bara skjutsat hem han efter jobbet....
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :wtf:
ps. grattis om du orkade läsa allt gnäll... men glöm inte, jag skrattar mest åt detta för jag mår så bra ändå :D ds. |
|
|
| St_Andrew |
| stackars steve :( |
|
|
| GyLLe |
Hehe steve.... jobbit läge...
har du ingen upload mapp på din ftp längre??? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by GyLLe
Hehe steve.... jobbit läge...
har du ingen upload mapp på din ftp längre??? |
Jo fan och jo fan... ska kolla vad som e galet... testa igen om ett par minuter |
|
|
| jofawe |
| steve... såna är alla mina dagar.. |
|
|
|
|