|
Klotterplank (pg. 192)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
vänta nu.. har ni redan träffats? :D cooooooooooooolt... berätta nå skvaller... :p hur kände ni igen varandra.. vizay, peter å dio vet ja redan :p |
jag tog sällskap med endre..vi kändes sen innan....sen mötta vi upp vizay vid plattan....sen kom dioxys...alla var juh där för att hämta biljetter.....sen när jag och endre satt på donken så ringde hysterix och då va han vid ptere med shytrance...så vi drog dit |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by mindshooter
jag tog sällskap med endre..vi kändes sen innan....sen mötta vi upp vizay vid plattan....sen kom dioxys...alla var juh där för att hämta biljetter.....sen när jag och endre satt på donken så ringde hysterix och då va han vid ptere med shytrance...så vi drog dit |
jag väntade ju på peter där på plattan :) sen kom han, stod och snackade med honom ett jävla tag iaf :) askul å kolla på folk där :P
sen precis när jag stack därifrån så kommer kenny å dem (ser det från skoaffären), så sen när vi skulle vidare och skulle förbi då ner till tunnelbanan, var jag ju tvungen att hälsa ju :)
sen så när jag gjort klart mina ärenden på söder så skulle jag vänta på att pappa skulle skjutsa hem en (kunde inte planka idag för sl måste haft nån superkoll-dag idag, var lika nära som kenny med att bli upptäckt och bötad :(
när jag kommer dit då och väntar så står väll kenny och endre (som jag inte blir introducerad för förens då) :p :)
ahja, sen stack resten av packet och jag fick träffa peters flicka :)
synd att man missade resten av er :) |
|
|
| dj_hysterix |
Glorie: vi gjorde peter sällskap så var det bara :toothless (stackars honom, han fick ju inte bara vara ensam där i flera timmar;))
Dioxys: det va jävligt synd att jag missa dig ! men du kommer väl på pickniken ? :gsmile: |
|
|
| Dioxys |
självklart jag kommer! :)
vi syns väll på festen? :) (tranceicion) |
|
|
| Glorie |
Nu ska ja på fest.. det ska bli aktuellt med en massa hardtrance å psy ikväll ;)
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
|
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Dioxys
självklart jag kommer! :)
vi syns väll på festen? :) (tranceicion) |
Nope..min morsa har förbjudit mig att gå på festen..anledningen e att jag har konfirmation dagen efter och hon menade att jag skulle va för trött och inte palla att säga amen :conf: :mad: :whip: |
|
|
| Dioxys |
åhfan, vilken osis då! :/
men då ses vi på picknicken :) |
|
|
| Vizay |
jo vår gathering va najs...sen får vi inte glömma den gudomliga bigmacken som kenny å andré kom med...så jävla gjutet när man stått på plattan typ två timmar :p
fast bästa va nog ändå när vi fick igånbg hela jävla plattan till å klappa igång längdhopparen...kungligt när alla jublade efter :D
awiiii har fått min nya skärm nu å den va _inte_ liten kan jag medela...19" für alles!!! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
jo vår gathering va najs...sen får vi inte glömma den gudomliga bigmacken som kenny å andré kom med...så jävla gjutet när man stått på plattan typ två timmar :p
fast bästa va nog ändå när vi fick igånbg hela jävla plattan till å klappa igång längdhopparen...kungligt när alla jublade efter :D
awiiii har fått min nya skärm nu å den va _inte_ liten kan jag medela...19" für alles!!! :D |
fan, låter som ni hade det ballt... den där längdhopparn måste man ju få se nån gång :p
jasså du.. du har inte lust att byta mot min uråldriga 17" skärm???? |
|
|
| Dioxys |
jofan, kenny fick igång en jävla massa :) synd att alla drog sen bara :)
hehe, 19"? välkommen till klubben ;) |
|
|
| Treo |
Yess, 19" är najs.. fick en ny sådan för några veckor sen av märket Viewsonic, mycket trevlig :) ..hade iofs. 19" nokia före det men den gick sönder.
-Treo- |
|
|
| mindshooter |
jag fick fan igång hela plattan-stadion dära---riktigt kul....
Vizay: Han heter Alex jaaaaao ;) |
|
|
|
|