|
Klotterplank (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| NightClubber |
| quote: | Originally posted by Xo|oX
GAH!!! Night!!!
jag får typ ryck når det står med mörkblått mot mörk bakgrund...
måste du verkligen skriva med mörkblått? :-) |
Ok då. Det kan jag väl sluta med...
Nöjd nu? :P |
|
|
| mindshooter |
| Shiit jag kom just hem därifrån trakterna...detta är juh 1 timme gamla nyheter.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan... jag känner verkligen med tjejerna som sitter fast med den där Ryska rånaren.... hoppas det går bra.... tänk vad oroliga deras familjer ska vara.... Fan Ryssarna tar sig in i Sverige i den undre världen... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan... jag känner verkligen med tjejerna som sitter fast med den där Ryska rånaren.... hoppas det går bra.... tänk vad oroliga deras familjer ska vara.... Fan Ryssarna tar sig in i Sverige i den undre världen... |
ähhh... jag har varit inne här länge... eller oj.. ni menar kanske inte mig... hmm.. glöm det jag sa :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
ähhh... jag har varit inne här länge... eller oj.. ni menar kanske inte mig... hmm.. glöm det jag sa :rolleyes: | Ha ha ha... busted. |
|
|
| dbl |
skall ta och scanna in mitt ID kort och visa er nån gång.. ser verkligen ut som en ryss :)
under tiden så kan ni lyssna på en tillfixad verison av min senaste låt om ni vill... här e den |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Och så var man nere i Malmö i några dagar.... träffa morsan, träffa vänner, fira nyårsafton/födelsedagen, dra till Gorgeous på onsdag... |
|
|
| dbl |
Och så var man nere i Malmö i några dagar.... träffa morsan, träffa vänner, fira nyårsafton/födelsedagen, dra till Gorgeous på onsdag... |
och jag får följa med va???? :)
gör visserligen lumpen, men jag kan säkert smita ut ett tag :D |
|
|
| Aendy |
dra till Gorgeous på onsdag... |
Men arsle... åker ifrån Skåne på onsdag!!! |
|
|
| Vizay |
min näst äldsta syrra jobbar i biljettkassorna på centralen....vet dock inte om hon jobbade eller inte vid tillfället
[edit] btw jag har aBsolut ingenting att göra på nyårsafton...någon som har lust att rädda mig från detta gudsförgätna ställe jag bor på? :p |
|
|
|
|