|
Klotterplank (pg. 601)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
Inte espresso då? Espresso som i kaffe? |
Det är ju det jag syftar på, folk/butiker som skriver expresso och säger expresso:whip: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Att man aldrig ska börja en mening med "Men" var fan det första man fick lära sig i skolan....:rolleyes: |
inte? hm. det är helt vanligt på Holländska |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Det är ju det jag syftar på, folk/butiker som skriver expresso och säger expresso:whip: |
Jahaaa.. sorry, e lite seg efter jobbet :|
Jo jag har märkt det, särskillt på Pressbyrån |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag brukar ha överseende med folk som har svårt för särksrivningar och rättstavning, men detta tar fan priset...hittade detta i ljudias katalog:
http://www.djlaszlo.com/temp/felstavat.jpg |
Du missade att de stavade fel till "Denon" ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by reveal
haha! ja titta, denon med två n "Dennon":p |
|
|
| Jeremy H |
| PvD vann DJ-mags lista iår! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
:haha: Det gick helt obemärkt förbi... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
PvD vann DJ-mags lista iår! |
Yep. Såg det också nyss. Synd att Ferr inte är högre upp än 5:a. Anyways, Han måste spela mycket mer varierat för att komma längre upp ;) |
|
|
| Jeremy H |
DJn inne på affären Solo idag trainwreckade (ordentligt) 'Watch the Sunrise' och 'That Sound' efter varandra ;Q..
Tyckte det var rätt kul att se hans blick när man märkte att han tappat kontrollen över en övergång :p |
|
|
| K-PAXian |
Armada skickade i fredags ut ett nyhetsbrev med nyheterna och en exklusiv grej var att Goldenscan - Only With You släppts i deras nerladdningsshop. Men vad tror ni händer när man väntat så länge som man gjort? Jo..
Error Executing Database Query. Column not found: Unknown column 'ASOT048' in 'where clause'
The error occurred on line 45.
Jag blir HELT JÄVLA TOKIG!!!
Ge mig låten nu för fan! :whip: :whip: :whip:
Har skrivit in och klagat konstruktivt dock, redan i fredags. :P
*ventilera*
*hyperventilera*
Jag blir helt jävla galen... :wtf: |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
DJn inne på affären Solo idag trainwreckade (ordentligt) 'Watch the Sunrise' och 'That Sound' efter varandra ;Q..
Tyckte det var rätt kul att se hans blick när man märkte att han tappat kontrollen över en övergång :p |
haha bra låtar iaf :D .. d e kul å se hur en dj reagerar när han sabbar en mix haha ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
haha bra låtar iaf :D .. d e kul å se hur en dj reagerar när han sabbar en mix haha ;) |
Ovärderligt att se andra a upp sig :D När man själv är i sitsen ångrar man dock att man inte blev mattvirkare istället.. :) |
|
|
|
|