|
Klotterplank (pg. 678)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| Damn grymma bilder ! :eyespop: |
|
|
| reveal |
Riktigt bra bilder Laszlo!
Vilket band är det? :) |
|
|
| zoric |
| Bildern blev faktiskt riktigt fina, Vad är det för kamera? |
|
|
| anuga |
Snygga bilder Laszlo! :) Som zoric undrar, vad var det för kamera, du har nog nämnt det innan :)

var ute och testade min nya kamera idag :) sen körde bilderna genom P.S.CS2
(som test inför foto tävlingen ;) var är förre gående årens foton förresten? ) |
|
|
| Laszlo |
| Tackar :) Det är en Canon 300D jag fotar med...Banden som spelar är The Refreshments, Smokie (Smokey?) och Status Quo. Till och med jag, som avskyr rock mer än det mesta, tyckte att det var riktigt skön musik - fast det är väl som med EDM - det är bäst när det är högt :) |
|
|
| jofawe |
Jag lyckades med konststycket att sumpa mitt minneskort när jag tappade kameran i marken igår på östersjöfestivalen.. Kortet åkte ur och försvann.. Så jag började leta.. I 2 timmar.. Anledningen: korten från min brorsons dop låg på det, sånt vill man inte bli av med. Så när de började städa vid öltälten och folk går hem.. Så säger jag till en städare om hon ser de kan hon väl säga till..
Då visar det sig att någon hittat det, ett sc-kort, på marken och lämnat in det i baren och sagt till vakter att hon hittat det.... Lätt att jag blev glad.. Att det fortfarande finns hederliga människor är underbart.. Tack, vem du nu är! |
|
|
| anuga |
| quote: | | Originally posted by jofawe Tack, vem du nu är! |
Ett x-tra tack! Sånt händer inte ofta!
Press/Fotopass till malmöfestivalen klirrat!!! :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Ett x-tra tack! Sånt händer inte ofta!
|
Nej, mer än sällan!
Att nån ens kunde hitta det 1x2cm stora kortet är ett under..
Var tvungen å skriva en notis till BLT om det :) |
|
|
| Laszlo |
Skönt att höra att det fortfarande finns människor med en gnutta samvete och skam i kroppen.
---
Ikväll ska jag på min blott andra allsvenska fotbollsmatch :) Min barndomskompis som jag känt sedan vi var spermier ska göra allsvensk debut i Östers IF ikväll. Det ska bli kul som fan att se Mario Vasilj från sketna lilla Rydaholm spela från start idag..! :) |
|
|
|
|