|
Klotterplank (pg. 191)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
tack som fan för tipset :D jävla lent det var :D
hehe, det här blir nya grejjen :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tack som fan för tipset :D jävla lent det var :D
hehe, det här blir nya grejjen :) |
nya? :p
det där är fan obligatoriskt när man är sjuk fan... fett me bra |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
nya? :p
det där är fan obligatoriskt när man är sjuk fan... fett me bra |
japp.. hel grymt e det.. värsta indian skiten ;)
nä, men det funkar ju jätte bra.. skumt nog.
e något kass på det nu för tiden dock.. va bättre när jag bodde hos mamma.. va hon snäll och tog hand om mig.. gav mig allt jag ville ha och så... nu får jag klara mig själv :p |
|
|
| dbl |
| har tänkt på en sak förresten... det e typ bara jag och Dioxys som e inne här på nätterna... va e ni andra mesar???? ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
har tänkt på en sak förresten... det e typ bara jag och Dioxys som e inne här på nätterna... va e ni andra mesar???? ;) |
fan varu schnacka schiiiiit jag är alltid här på nätterna och tittar till mina små sötnosar :disbelief |
|
|
| reveal |
har tänkt på en sak förresten... det e typ bara jag och Dioxys som e inne här på nätterna... va e ni andra mesar???? ;) |
tja... det beror på? :p
vem är det som är mes? lägger sig FÖRE tre på natten, tssss ;) :p |
|
|
| Xo|oX |
| haha... das übermes is here!:disbelief |
|
|
| cviper |
| bah, krävs ju lite sömn då och då (typ 14 timmar eller så e lagom :crazy: ) |
|
|
| Glorie |
japp.. hel grymt e det.. värsta indian skiten ;)
|
hohoho va rolig du e :) indian.. ;) :rolleyes: :stongue: :stongue: hehe
| quote: | Originally posted by Mindshooter
fan varu schnacka schiiiiit jag är alltid här på nätterna och tittar till mina små sötnosar |
Wiiiiiiiiiiii :)
(lägg till snälla små ;) ) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
hohoho va rolig du e :) indian.. ;) :rolleyes: :stongue: :stongue: hehe
Wiiiiiiiiiiii :)
(lägg till snälla små ;) ) |
:p
Fan nu kom jag precis hem från SWETA gathering på plattan :p
Hysterix
Shytrance
Endre
Dioxys
Vizay
och jag :)
Skulle hämta upp biljetterna till festen den 3:e....cool....
Fan mitt SL kort gick ut igår men jag orkade inte köpa ett nytt...tänkte hålla utkik efter kontrollanter...men det glömde jag på hemvägen....så jag stod i min egna värd och helt plötsligt såg jag att dom tagit av en som hade plankat och stod på perrongen,....skönt tänkte jag att dom tog honom då osså gled tunnelbanan vidare.....3 stationer senare så varom på igen, ett par andra kontrollanter...detta upptäckte jag när dörrarna var halvstängda och kontrollanterna var typ 2 meter ifrån mig....jag hann _precis_ ta ett steg ut genom dörrarna så att dom bara touchade mig....fett nöjd vart jag osså köpte jag en piggelin och gick hem den sista stationen... |
|
|
| dj_hysterix |
jo det var så himla kul o va där o bara snacka lite me er...men skönast var ju Mr. LSD-man :stongue: :stongue: :stongue:
till er som inte vet vem han är: det e en kille som tror han är i ett stadium typ och hoppar längdhopp mitt på plattan :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fan nu kom jag precis hem från SWETA gathering på plattan :p
Hysterix
Shytrance
Endre
Dioxys
Vizay
och jag :)
|
vänta nu.. har ni redan träffats? :D cooooooooooooolt... berätta nå skvaller... :p hur kände ni igen varandra.. vizay, peter å dio vet ja redan :p |
|
|
|
|