|
Klotterplank (pg. 344)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by AC.
Lika sammansatt som han är musikaliskt är han också i sig själv: vegan, miljöaktivist, troende samtidigt som han inte tar avstånd från kvinnlig prostitution...
|
hmm.. så som jag förstått det är Moby typ inget av det där längre... iaf inte vegan... han var ju nykterist också innan han blev skitkänd, men har ju numera tagit diverse droger samt dricker, iaf enligt vad jag hört.. :) sen ska man iofs kanske inte lite alltför mycket på de grejerna man får reda på om kändisar, det är ju inte helt ovanligt att den sortens journalister bara hittar på... :/ |
|
|
| montana |
jag fick detta pm av en kille efter jag postade en tråd om iio - smooth cdm
i new releases och sen fick jag detta jävla pm:et efter
| quote: |
losix wrote on Yesterday 23:58:
Hi man
i read the thread "iio - smooth" or something and i noticed that you deal with few good new tunes (cdm in our case).. well im kinda leader of release group, hmm our job is to release (rip to mp3 and publish) our tunes for free on our ftp site server that "sit" on huge lines!!!
well of course we get as retroun to our work free account to download releases of other release groups like us that release other vinyls/cds/remix as mp3 and of course there is release group for new moviez (divx,svcd,dvdr,vcd) and also gamez and apps (software) ... and all for free ! :}
all you need to do is rip (encode to mp3) few tunes for our grp :} and of course you will get the account that i talked about (up).
think about and respone me soon as u can :}
greetz
|
extra desperat är grabben |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by montana
jag fick detta pm av en kille efter jag postade en tråd om iio - smooth cdm
i new releases och sen fick jag detta jävla pm:et efter
extra desperat är grabben |
Stackars jävla idiot...de förbannade jävla releaseidioterna borde skjutas allihopa  |
|
|
| dj_hysterix |
| Da Hool - Meet Her At The Loveparade :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Smekbar |
| ojojoj vad jag e uttråkad... :( är halvbakis och har inget att göra, det är en väldigt dålig kombination... :/ |
|
|
| MiB |
hahaha snyggt att janet jacksons högra tutte syntes i slutet på hennes show på superbowl
hon va säkert med på det =) ljuset försvann precis så man va tvungen o tänka till =)
justin drog i hennes jacka typ så hmm.. ja.. se för er själva =)
 |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by MiB
hahaha snyggt att janet jacksons högra tutte syntes i slutet på hennes show på superbowl
hon va säkert med på det =) ljuset försvann precis så man va tvungen o tänka till =)
justin drog i hennes jacka typ så hmm.. ja.. se för er själva =)
|
såg det live i natt...hehe:p va nog planerat:p
e ungefär så häääär trött sitta uppe till halv fem...jäkla amerikaner å ha reklamavbrott var 5e min typ...helt knas:eyespop:
men en grym match vare...(((thumb up))):cool: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Amnezia
såg det live i natt...hehe:p va nog planerat:p
|
Jaså, trodde hon alltid gick runt i "nipplehat" |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jaså, trodde hon alltid gick runt i "nipplehat" |
mm man vet aldrig me janet... skulle inte förvåna mig=) |
|
|
| DJ_Laszlo |
Hej alla nissar. Jag söker en låt som jag vet många DJ:s använt som intron i deras set det senaste året. Det är någon tjomme som babblar på om något ljudtest. "Please do not be alarmed - the DJ booth is performing a trouble-shoot test of the entire system....yada yada yada"...Jag vet att jag har den liggandes någonstans med kommer inte på vad låtfan heter
Merci på backhand
EDIT: Hittade Kaylab - Do not attempt, men jag är bara ute efter accapellan. Någon som har den? :confused: |
|
|
| JayBee |
| Tänkte bara spexa mina japanska skills lite genom att påpeka att glories nya sig betyder ängel :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
Tänkte bara spexa mina japanska skills lite genom att påpeka att glories nya sig betyder ängel :D |
JayBee, I'm impressed ;) Trodde inte nån skulle fatta det typ :p |
|
|
|
|