|
Klotterplank (pg. 467)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
'
mer info kommer kanske sippra ut efter mötet =) |
Jag vet också en hemlig grej. :p |
|
|
| St_Andrew |
| Nu tror jag mötet e slut.... |
|
|
| Glorie |
jag vet också flera hemliga grejor ;)
:p
Sex steg
de var väl faen vad man får anstränga sig som tjej och allt killen behöver göra är att sträcka på sig och skjuta ut bröstet, ungefär som en apa :p |
|
|
| St_Andrew |
jag vet oxå en massa hemliga grejer... dom e mycket roligare än alla era hemliga grejer... :p
och jenny, ah precis så går det till! :D |
|
|
| Glorie |
andrew... hohohooh :D (synd att jag e emot att skriva LOL och *asg* och liknande,,... annars hade de passat in nu, för ja skratta högt åt de dära (de me hemliga saker du skrev) aaaaa... tror lätt du vet flest hemliga saker alltså :p ;)
ang de där me flirtstegen... suck alltså.. ni killar har de bra lätt alltså...:toothless eller inte :disbelief
fan va kul de vore (ett tag) me omvända roller.. å se er vinkla på huvudet :D |
|
|
| jofawe |
jag kan säga såhär, att mötet gick MYCKET över mina förväntningar :)
hihihi...
dock är lokalen väldigt liten (tar typ bara 200 pers .. max) ..
men .. finns det hjärterum, finns det stjärterum :P
Och just det.. Club PuLS återuppstår med pompa å ståt inom en snar framtid, på en ny venue och med nya starka tag (nämnligen JAG :)) |
|
|
| ScuL |
tjejer har det ju mycket lättare.
om en tjej går in i en krog och ber en man att ha sex med henne är chansen att det händer 99%.
om det är tvärtom är chansen nästan 0%.
chansen att man får spark eller slag är betydligt större.
;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
tjejer har det ju mycket lättare.
om en tjej går in i en krog och ber en man att ha sex med henne är chansen att det händer 99%.
om det är tvärtom är chansen nästan 0%.
chansen att man får spark eller slag är betydligt större.
;) |
äh - man får väl försöka slåss för det man vill ha, annars är det ju ingen match :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
ang de där me flirtstegen... suck alltså.. ni killar har de bra lätt alltså...:toothless eller inte :disbelief
fan va kul de vore (ett tag) me omvända roller.. å se er vinkla på huvudet :D |
Ah . Är det OMVÄNDA roller, jag trodde det var vi som skulle göra allt det där, snacka om att jag har gjort en bra felsökning nu, dags att börja puta med brösten istället, jag trodde det var det enda tjejerna behövde göra. Pinsamt! |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag vet också flera hemliga grejor ;)
:p
Sex steg
de var väl faen vad man får anstränga sig som tjej och allt killen behöver göra är att sträcka på sig och skjuta ut bröstet, ungefär som en apa :p |
bah, du ska inte säga nått.. :p
http://www.muchosucko.com/index.php...happyMS_05.html |
|
|
| dj_hysterix |
| fick bara lust o säga ett ord: BOEGS :happy2: |
|
|
| St_Andrew |
lol den stämde bättre :p |
|
|