|
Klotterplank (pg. 185)
|
View this Thread in Original format
| P4z! |
| quote: | Originally posted by Glorie
min mamma skämmer bort min katt.. men det e bra!
|
din katt ser ganska mätt ut :) |
|
|
| Glorie |
Läs det här
ja såg nyheten på cnn i förra veckan... å då sa de att... en man först hittat ett foster (hennes) (8 månader gammalt) å sen hennes förruttnade kropp utan huvud. Tydligen så hade förlossningen "satt igång" när hon dog... det blir tydligen så när man dör. Tillåt mig svära....Fyyy f*n va äckligt å hemskt... man blir illamående :(
hopppasss d får tag på han som gjorde det mot henne, vem det nu var... ahhhrrr :whip:
P4z, yeee... vi fråga om hon ville smaka Ica handlarnas kattmat, men det e bara whiskas å fisk som gäller för na :) därför hon räckte ut tungan...
Aendy...weeee exakt. Hon heter kissemy men kallas för kisse :) :p |
|
|
| x-dream |
min mamma skämmer bort min katt.. men det e bra!
iaf så... när mamma å brorsan äter tonfisk (klassisk maträtt hemma hos oss) så får katten en egen tallrik bredvid mamma PÅ bordet.. där hon får äta tillsammans me mor å bror... uj uj
inte undra på att hon gillar att sitta på matbordet å tigga..å äta.... under påskmiddagen när vi andra åt grillat.. så fick hon sitta på slagbordet.. (det man fäller ut) å käka räkor... :D
gullit va |
Är det din kisse du pratat så mycket om....Vad gullig den var ju...:) |
|
|
| Glorie |
hihi... aaaa hon e sööt.. men inte på den bilden.. dessa har brorsan tagit me, med webcameran :) hitta inga andra
 |
|
|
| Glorie |
jaha... va GLAD ja blir när ja hör att sverige ska låna 40 miljarder från europabanken... 19 av dessa ska gå till utlandsbistånd!!!! Otroligt!!!! inte f*n (i mina öron) lånar man pengar å ger bort!!!! vi har ju inte ens pengarna... annat hade det varit då!
här e lite mer läsning:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,293041,00.html
å ja längtar till när kungen ersätts av Vicky me :p han e bra blåst kungen... (syftar till hans nyårstal) (inte för att ja hörde DET just dååå, för då var ja på FETASTE festen i holland, men ja hörde ju i efterhand va han sa om de hemlösa! Blåste Jä*el!!!! :whip: :whip: va skönt att d blev så mycke skriverier i tidningarna ef. det :D rätt åt honom! |
|
|
| reveal |
| vad sa han om de hemlösa? |
|
|
| x-dream |
hihi... aaaa hon e sööt.. men inte på den bilden.. dessa har brorsan tagit me, med webcameran :) hitta inga andra
|
Mera kort på kissen *ler* Lilla kissen bada.....;) |
|
|
| Dioxys |
| ni är allt lite lika jenny :) nu ska jag gå och köpa lite coca cola (kolla tiden då jag postar detta) :) why not liksom? :) |
|
|
| Vizay |
| grekstek också...skärmfanskapet har lagt av så jag har ingen möjlighet att använda datorn...sitter hos polare nu...jaaa där rök 3000 på ny skärm också...kul kul :mad: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Vizay
grekstek också...skärmfanskapet har lagt av så jag har ingen möjlighet att använda datorn...sitter hos polare nu...jaaa där rök 3000 på ny skärm också...kul kul :mad: |
Jobbigt!
Har inte de där hänt dej förut? lr blandar jag ihop mej med nån annan här? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by robstar
Jobbigt!
Har inte de där hänt dej förut? lr blandar jag ihop mej med nån annan här? |
jo de va nog min skärm som dog förut men de va bara en kort stund...lyckades få igång den igen sen men nu e den totalt död...trycker på knappen så händer inget....fast sen e den över 4 år gammal så de e väl inte så konstigt....den har dött av ålder typ
har iaf beställt hem en ny fin 19" skärm nu så jag klagar inte så värt mycke :D |
|
|
|
|