|
Klotterplank (pg. 745)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ja, blev rätt mycket för mig med, var i lund på en hemmafest, sketakul.. Dock skulle man ge sig upp på en backe som ligger rätt centralt.. Trist bara att det var typ lervälling för att man skulle ta sig upp.. Men de gick å vilken jävla utsikt! såg ju ffs turning torso därifrån. Sen hem å mer dricka.. Å nu sitter man inklämd i baksätet på en golf på väg hem till växjö... |
FFS! Du skulle ringt =) Bor ju i Lund!!! Var där fram till 22 sen vidare till Malmö och Slagt, träffade några TC:are som var på Lophtet här i Lund :)
Lund e en partystad numera, Nattklubbar öppna hela veckan typ nu. |
|
|
| anuga |

http://gallery.anuga.se/v2/1167523261/
Lite foton från nyår :)
Snackade lite med Andreas H. om Ministry of Sound (tänkte passa på o fråga ut) och det lilla jag fick reda på, lät... Väldigt, väldigt lovande!
Det kommer bli större! Så mycket kan jag avslöja :) En insida och en utsida! :) Det händer i Maj! Boka!!! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by anuga
Snackade lite med Andreas H. om Ministry of Sound (tänkte passa på o fråga ut) och det lilla jag fick reda på, lät... Väldigt, väldigt lovande!
Det kommer bli större! Så mycket kan jag avslöja :) En insida och en utsida! :) Det händer i Maj! Boka!!! |
...fem månader kvar? :( Nåja, den som väntar på något gott... |
|
|
| Akia |
| Done! Lycka till! :) |
|
|
| jofawe |
Nice! |
|
|
| hustler |
Försöker byta ut mitt IP så att jag kan rösta flera gånger. Har hört ryktetsvägen att det går rätt bra för Sam så alla måste dra sitt strå till stacken och rösta på Braxn. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by hustler
Försöker byta ut mitt IP så att jag kan rösta flera gånger. Har hört ryktetsvägen att det går rätt bra för Sam så alla måste dra sitt strå till stacken och rösta på Braxn. |
Det gick bra för honom ibörjan men ja tog över ledningen i helgen nångång å var i ledning igår, han har dock gjort reklam på sin myspace så ja börjar bli lite orolig :):eek:
Tack för att ni röstar ;) |
|
|
| reveal |
Lund e en partystad numera, Nattklubbar öppna hela veckan typ nu. |
Har jag missat nåt? Vart kan man dra, på vilka dagar? ;) |
|
|
| zoric |
| Röstade självklart Braxn ;) |
|