|
Klotterplank (pg. 614)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Var 3dje post i den tråden lär handla om den nya trenden att hata Tiesto men ska bli kul o se vad han spelar. |
Exakt. Det kommer att handla om hur Tïesto var bättre förut och hur dålig han är idag. Skulle vara kul om han slängde in några gamla låtar från den tiden när han var som bäst, det skulle även vara riktigt bra om han slutade spela vissa låtar som han ändå gör hela tiden.
Förresten. Trenden, den suger :D |
|
|
| Christian Ö. |
| Yes! gjorde precis en beställning på 2st cdj 200, 1 djm 707 och en radium 49 midiklaviatur från thomann:D Nu är det bara att vänta på mina julklappar som förhoppningsvis kommer i förskott:) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Yes! gjorde precis en beställning på 2st cdj 200, 1 djm 707 och en radium 49 midiklaviatur från thomann:D Nu är det bara att vänta på mina julklappar som förhoppningsvis kommer i förskott:) |
Grattis till en bra investering! :) Du kommer nog tillbringa många roliga timmar tillsammans dina nya leksaker... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Yes! gjorde precis en beställning på 2st cdj 200, 1 djm 707 och en radium 49 midiklaviatur från thomann:D Nu är det bara att vänta på mina julklappar som förhoppningsvis kommer i förskott:) |
Hehe, Äntligen är det gjort :D |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Grattis till en bra investering! :) Du kommer nog tillbringa många roliga timmar tillsammans dina nya leksaker... |
tackar, yes det kommer jag! behövde verkligen en updatering på utrustningen... körde ju på en gammal gemini dubbel cd och omnitronic bord förut:p |
|
|
| Laszlo |
| Var personligen såhääär nära *visar med tumme och pekfinger* att köpa mig en begagnad EFX-500....2500 ville snibben ha vid snabb affär...såg dock att de finns för runt €100 på Ebay....blir nog en sån efter jul, om ingen annan här har en som ni vill bli av med illa kvickt? :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Var personligen såhääär nära *visar med tumme och pekfinger* att köpa mig en begagnad EFX-500....2500 ville snibben ha vid snabb affär...såg dock att de finns för runt €100 på Ebay....blir nog en sån efter jul, om ingen annan här har en som ni vill bli av med illa kvickt? :) |
Kolla tradera för jag såg en sån där för någon vecka sedan och då låg den på 1400kr när det bara var minuter kvar, hade jag haft pengar hade jag köpt bara för att:D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Kolla tradera för jag såg en sån där för någon vecka sedan och då låg den på 1400kr när det bara var minuter kvar, hade jag haft pengar hade jag köpt bara för att:D |
jag såg det...en dag efter :(( såldes för 1700 tror jag,,,så jävla typiskt...HOJTA TILL NÄSTA GÅNG NÅGON SER EN SÅDAN :d |
|
|
| DjAviander |
Christian!
Eftersom du nu snart ska få dina nya grejer, vad gör du med dina gamla? ;)
Jag skulle nämligen ev. vara intresserad av att köpa grejerna för att öva mig lite på. (Still a nybörjare!)
Släng iväg ett PM vettja! |
|
|
| Christian Ö. |
Är det bara jag eller har det blivit fler buggar med den nya versionen av firefox?
Jag tycker att jag väldigt ofta får upp "sidan kan inte visas"
Det är ju en ny sådan sida... Kanske de är så stolta över sidan och gjort buggar med flit för att få visa den:P? |
|
|
| St_Andrew |
^^ !!!!
Helt sjukt att inga huven fått rulla än!!! |
|
|
|
|