|
Klotterplank (pg. 471)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
verkar ha stora problem med våra svenska bokstäver... och det har aldeles säkert att göra med forumuppgraderingen... eller troligtvis iaf... möjligen... kanske... ;)
annan fråga, hur många avsnitt av the o.c. har kanal5 visat?
jag hade bara sett ett par stycken eftersom det var ett tag sen jag hade femman, så jag och flickan tänkte komma ifatt lite, men det slutade med att vi kollade på 27 avsnitt på 3 dagar och jag tror inte det finns fler förrän nästa säsong drar igång i november eller nåt, det verkade åtminstone vara gjort som en säsongsavslutning (eller ett slut om man inte visste att det blev en säsong till)...
lite nyfiken på om femman är i närheten av slutet på säsong 1, eller om man måste vänta 2-3 år innan dom visar klart den här säsongen och köper in nästa... |
|
|
| nekholm |
Hittade ett så hääääär bra album när jag sökte en sång på DC.
VA - Eurodance 01 (7CD) (!)
Med artister som Rednex, Fragma, Aqua, Captain Jack, DJ Bobo, Solid Base, Sash! o många många mer ger det en flashback till 90-talet, före jag upptäckte trance.
Eurodance kanske inte hör till allas favorit, men jag har inget emot det.
Oh my love, I know you are my cyndyman and oh my love, you word is my command |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by reveal
Samma för mig, bara på TA, borde ha med TA att göra då va? Jag frågar honom |
Det verkar som två olika teckentabeller blandas - vissa öäå fungerar, vissa gör inte det. (Nordic vs. UTF2??)
Men borde egentligen inte alla såna bokstäver översättas till "& ouml;" och liknande? Vissa andra forum/gästböker gör sånt iaf; då borde det nämligen fungera oberoende av teckentabell. |
|
|
| St_Andrew |
| lol @ allas teckenproblem :p |
|
|
| nekholm |
| Ser ut att vara fixat nu |
|
|
| ScuL |
Nej det är inte precis fixat,
de har bara byttat tillbaka till Västeuropesik kodering (ISO 8859-1)..
Det innebär alltså att det går inte att använda Japansk eller Arabisk språk på TA.
Tror att det var hela syftet av det :) |
|
|
| jofawe |
jag kom precis hem från tyskland ... vi har handlat alkohol.
Är i LUND nu ... sitter på Delphi och ska ut på Basilika ikväll.. så om nån snäll stackare vill röva bort mig till lite trance får de gärna göra det =)
BTW:
Jag köpte sprit för 3000 spänn, ungefär |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by jofawe
BTW:
Då vet vi! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag kom precis hem från tyskland ... vi har handlat alkohol.
Är i LUND nu ... sitter på Delphi och ska ut på Basilika ikväll.. så om nån snäll stackare vill röva bort mig till lite trance får de gärna göra det =)
BTW:
ööh - har du lust kan du gärna titta in hos CJ Intercity - han har nämligen en skiva till mig :) |
|
|
| Hauken |
| till i can get my, FUNKAFACTION!!!!!!!! |
|
|
|
|