|
Klotterplank (pg. 655)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| Med tanke på att de är så sjukt billiga så e d svårt att motstå haha :) .. har flygit med dom några gånger och inte heller märkt något skumt, flyger förhoppningsvis med dom 2ggr inom 1 månad också :) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
dessutom e min pojkväns säng sönder o mycke obekvämare än min så det e ett måste.... |
Ha! Jag visste att det inte bara är jag som tycker att hans säng är obekväm!
Känns skönt att äntligen få bevis på det :haha: |
|
|
| Vizay |
| men de va väl ett jävla gnäll på min säng då, de e fan synd om den. den fäller ju plankor titt som tätt :p |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by Vizay
men de va väl ett jävla gnäll på min säng då, de e fan synd om den. den fäller ju plankor titt som tätt :p |
jaja har har INGENTING med de nerfallna plankorna att göra!!!! iaf en va dom:P |
|
|
| Christian Ö. |
| Nu drar jag iväg min 500e post:) |
|
|
| zoric |
| Grattis till Custom Status och 500e posten ;) |
|
|
| Braxen |
Dagens tips.
Romanthony, mannen är ett geni.
:eyes: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by zoric
Grattis till Custom Status och 500e posten ;) |
Tackar och bockar, nu är bara problemet... vafan ska man ha?:D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Tackar och bockar, nu är bara problemet... vafan ska man ha?:D |
Haha, Ch00nzor :toothless |
|
|
| fe_maLe |
| va väldans va dåligt me folk de va här inne nu förtiden då?!:confused: eller så kan det kanske bero på mej som sitter här mitt på dan och smyger runt:p |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
va väldans va dåligt me folk de va här inne nu förtiden då?!:confused: eller så kan det kanske bero på mej som sitter här mitt på dan och smyger runt:p |
är nog kombinationen skulle jag tro ;) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
va väldans va dåligt me folk de va här inne nu förtiden då?!:confused: eller så kan det kanske bero på mej som sitter här mitt på dan och smyger runt:p |
Skapa en tråd "bilder på mig" = 100% garanterat att hela sweta flockas T minus 5 minuter. :p |
|
|
|
|