|
Klotterplank (pg. 697)
|
View this Thread in Original format
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by jofawe
måste tipsa om den sjuuukt sköna sidan www.cali2006.com som är en sida med underbart snygga bilder tagna av två svenska killar som är i californien.. |
fina bilder..me like:cool: va några bilder från min "hometown" newport beach såg ja med :)
inge kul att se de där å veta man har en snöig vinter framför sig här:( |
|
|
| Braxen |
måste tipsa om den sjuuukt sköna sidan www.cali2006.com som är en sida med underbart snygga bilder tagna av två svenska killar som är i californien.. |
Vart inne å kollat förut, sjukt snygga bilder .. Cali ser ju inte helt fel ut trots allt .. :eek: |
|
|
| Laszlo |
jävla as! jag hatar de...här sitter vi o ruttnar i regnet, blä.....i morgon tar jag mitt pick o pack o drar till cali...tjaaa'rå |
|
|
| Pjox |
Varför kan inte ni dela med er av lite regn?!?
Jag sitter 2 mil ifrån där sveriges största skogsbrand har härjat och jag vill ha lite regn i skog och mark. Gärna på den jävla dammiga grusvägen också!
Nu blir det bara kallare och kallare på kvällarna men inte på dagarna och inge regn!
Nu är jag lite gnällig men jag vill ha lite regn här också...:eek: |
|
|
| zoric |
| Då har jag klarat av de första dagarna i skolan, det känns skitbra! |
|
|
| Christian Ö. |
Ojojojojoj! STORA nyheter!:D :D :D :D :D
Jag snackade precis med David West... Vi kom fram till att jag ska bli hans hjälpreda och "högerhand"!!! Han är påväg hem från Ibiza nu och när han kommer hem ska vi ta en fika och snacka mer om saken!:D :D
Jag kan knappt fatta att det är sant!
PS. Ni som inte röstat än på Djmags top 100 får väldigt väldigt gärna rösta på David West, han och JAG skulle uppskatta det väldigt mycket:) |
|
|
| Akia |
| Ja, fika e ju alltid gott ;) , hoppas de blir lyckat!!! :gsmile: |
|
|
| anuga |
Ny Avartar, folk blev galna på den andra, Stackars Özze.
Påminner om den gamla Rave loggan, någons som kommer ihåg den?
Förövrigt är det Michael Splint ;) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by anuga
Ny Avartar, folk blev galna på den andra, Stackars Özze.
Påminner om den gamla Rave loggan, någons som kommer ihåg den?
Förövrigt är det Michael Splint ;) |

Thunderdome? :clown: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Jeremy H

Thunderdome? :clown: |
Där var den :D |
|
|
| Laszlo |
| mina nya avatar är den bästa! :) |