|
Klotterplank (pg. 209)
|
View this Thread in Original format
| rem_monster |
Fan, sommarlovet kunde börjat bättre. Inte det att inte hänt nåt, tvärtom. Det händer inget!!:(
Och så var det midsommar snart igen... jaha, vad händer då då?
Dessutom funkar inte den enda DC hub jag brukar vara på. TA:s hub vetifan, sket sig när jag skulle regga mig senast... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
nu vill jag alltså ha lite små förslag som jag bara inte får missa (gammalt & nytt) för att lyckas konvertera henne från en rocker till trancer :) Envis tjej men man kan ju kanske få henne att digga detta mer iaf.
|
det finns ett topic som jag tror heter "nybörjarskiva" skapat av Aendy... kolla där.. ja tror du kan hitta vad du söker där :)
Idag blev jag erbjuden en lgh på södermalm (hyres) av en gammal tant ja ringde och "intervjuade" på telefon.. ja satan va man låter trevlig... :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: hehe... iofs.. så skulle hon nog ha erbjudit vem som helst den, som ringde till na :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
Idag blev jag erbjuden en lgh på södermalm (hyres) av en gammal tant ja ringde och "intervjuade" på telefon.. ja satan va man låter trevlig... :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: hehe... iofs.. så skulle hon nog ha erbjudit vem som helst den, som ringde till na :) |
ehhh vet du att det är typ två livstiders kö på en sådan lägenhet? om inte tre |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ehhh vet du att det är typ två livstiders kö på en sådan lägenhet? om inte tre |
hehe... visste att det var väntetider..men inte att det var sån lång :) kanske ska ta å ringa till henne ändå :) hon var ytterst sällskaplig.. pratade om väder i 20 min och Hornsgatan (som undersökningen handlade om ) i fem min ... haha.. svårt att avsluta :p |
|
|
| St_Andrew |
hehe... visste att det var väntetider..men inte att det var sån lång :) kanske ska ta å ringa till henne ändå :) hon var ytterst sällskaplig.. pratade om väder i 20 min och Hornsgatan (som undersökningen handlade om ) i fem min ... haha.. svårt att avsluta :p |
ehhhhh du tacka nej till en lägenhet på södermalm?!
Du=lite :crazy:? |
|
|
| dbl |
det finns ett topic som jag tror heter "nybörjarskiva" skapat av Aendy... kolla där.. ja tror du kan hitta vad du söker där :)
jag kan ta den.. det e lugnt... har visserligen inget jobb så att jag kan betala ännu, men det kan du få göra sålänge :D
har jag närmre till bruden också :gsmile: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Inte alla som vill flytta till STHLM... är tom så att staden avfolkas förtillfället... iaf enligt DN. |
|
|
| SteveTranz4ever |
De här e bruden som inte visste om hon skulle med till Trance Energy på väldigt vaga grunder och skäl...
Knaspippilotta :tongue2 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Inte alla som vill flytta till STHLM... är tom så att staden avfolkas förtillfället... iaf enligt DN. |
det var på tiden.... just nu så är väntetiden allså livslång som jag utryckte mig...för det finns inga nya lägenheter,....bara när folk flyttar ihop eller dör som det blir ledigt.... |
|
|
| Glorie |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: hahahah :D :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
gjorde ju inte saken bättre utav att hon sa att den var Mkt mkt charmig.. finaste i huset samt att det var låg hyra.. :p ja sa till henne... att hade hon erbjudit mig om 1,5 år hade jag tagit den.. nu var hon för trött å gammal för att orka annonsera.. :) man kan ju ta den, hyra ut den å sen flytta in om 1,5 år :D
men dbl? har du skaffat tjej? :) där ser man :thepirate
GLAD SOMMAR till ALLA TA's!!!
Jag har även noterat att jag under min tid här, skapat 100 trådar på forumet... alla utom TVÅ har en smiley i kanten.. alltså.. som syns i forumet... mycke trevligare.. å ja tror ja innehar rekordet me :rolleyes: :p :p :rolleyes: :) :p :) weeeeee på mig!!!! |
|
|
| Treo |
| Japp, snart är det midsommar! Vad ska ni alla SWETA's göra då ? fira grundligt? sitta hemma ? jobba ? Själv tänker jag trotsa vädrets makter och åka ut till en stuga i skärgården och fira med ett gäng glada kompisar samt en liter koskenkorva hehe.. :p |
|
|
| dbl |
men dbl? har du skaffat tjej? :) där ser man :thepirate
|
hehehe.... mjo, lite halft typ. har bara träffats några kvällar/nätter näst sista veckan i lumpen... + 1 gång sista veckan.
men ska förhoppningsviss hem till henne snart om inte allt går åt helvete :) |
|
|
|
|