|
Klotterplank (pg. 637)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
Heh, min kompis vann precis resa till Las Vegas, $5000 resepengar och $10000 buyin till World Poker Tour... :D
Fyfan va ballt. :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Heh, min kompis vann precis resa till Las Vegas, $5000 resepengar och $10000 buyin till World Poker Tour... :D
Fyfan va ballt. :) |
Fräckt som fan ju... En kompis kom 6a nu i veckan i den som gick i LA fick 200K$... |
|
|
| mr_fisken |
| Då var det klart. 2stycken Pioneer CDJ200 från recordcase.de blev det :D |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Då var det klart. 2stycken Pioneer CDJ200 från recordcase.de blev det :D |
Grattis till ett bra köp!:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då var det klart. 2stycken Pioneer CDJ200 från recordcase.de blev det :D |
Fan man ska flytta hem igen så man får råd med massa leksaker... those were the days :D
Har själv kört rätt mycket på CDJ100... de där lär va jäkla bra krejjer va !
Sör sejj hårt kobben !
Fan nu snöar det igen... blir aldrig av med snön... har fortfarande säkert 10cm :wtf: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan man ska flytta hem igen så man får råd med massa leksaker... those were the days :D
Har själv kört rätt mycket på CDJ100... de där lär va jäkla bra krejjer va !
Sör sejj hårt kobben ! |
jag har haft 14 tjejer va
:D |
|
|
| GyLLe |
nu är de så att jag har ett problem!! återigen ett i-lands problem men what the ...
frågan vänder sig till alla som har spelat HL 1. för jag sitter å lirar de nu. men har nu precis blivit strålad ut i rymden å måste göra några as långa hopp, men jag kommer typ bara halvvägs :whip:. nån som har klarat hoppen å vill dela med sig hur man gör? jag kommer fan inte på de... conf:...
för övrigt var de kanske 6 månader sedan jag postade något här. men så blir de när man sitter på modem å inte slö surfar lika mkt.. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jag har haft 14 tjejer va
:D |
hängt me gängmedlemmar va, dom känner mig va, vi löser det va, vi ordnar det säger dom va ..
:haha: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by GyLLe
nu är de så att jag har ett problem!! återigen ett i-lands problem men what the ...
frågan vänder sig till alla som har spelat HL 1. för jag sitter å lirar de nu. men har nu precis blivit strålad ut i rymden å måste göra några as långa hopp, men jag kommer typ bara halvvägs :whip:. nån som har klarat hoppen å vill dela med sig hur man gör? jag kommer fan inte på de... conf:...
för övrigt var de kanske 6 månader sedan jag postade något här. men så blir de när man sitter på modem å inte slö surfar lika mkt.. |
Man använder väl nått av vapnen, som i quake =) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
Man använder väl nått av vapnen, som i quake =) |
mm precis, tekannan lär fungerabra du vet den där man laddar upp med fire2 knappen och sedan siktar i tex marken så flyger man iväg, långt.
Sök på google efter half-life speed run och titta på killen som klarar hela spelet på 40minuter, han kanske kan ge dig något tips i den filmen. Hur som helst den galnaste filmen jag sett:eyes: |
|
|
| jofawe |
mm precis, tekannan lär fungerabra du vet den där man laddar upp med fire2 knappen och sedan siktar i tex marken så flyger man iväg, långt.
Sök på google efter half-life speed run och titta på killen som klarar hela spelet på 40minuter, han kanske kan ge dig något tips i den filmen. Hur som helst den galnaste filmen jag sett:eyes: |
HAHAHAHA... tekannan :)
Föressten.. är det half life orginalet eller tvåan?
Orginalet var ju år och dar sen man spelade, fan va snyggt det var när det kom. Fram tills dess var det bara Unreal som varit så snyggt.. och myst :) |
|
|
|
|