|
Klotterplank (pg. 651)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
Äh, blir väl mer eller mindre såhär varje år när vårsolen börjar kika fram :)
Är väl kanske bra att vi gör annat än att ugglar på TA hela dagarna då :clown: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Äh, blir väl mer eller mindre såhär varje år när vårsolen börjar kika fram :)
Är väl kanske bra att vi gör annat än att ugglar på TA hela dagarna då :clown: |
Så länge folk inte glömmer bort TA är det ju bra :)
Jag kom att tänka på en sak här om dan som jag kanske kan fråga här.
Hur f*n stöter man på grabbar? :D |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Pjox
Så länge folk inte glömmer bort TA är det ju bra :)
Jag kom att tänka på en sak här om dan som jag kanske kan fråga här.
Hur f*n stöter man på grabbar? :D |
:conf:
Har du bytt lag? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by hustler
Har du bytt lag? |
Pjox är en hona :clown:
För att besvara frågan så räcker det ärligt talat oftast med att ni försöker få ögonkontakt och sen drar till ett litet leende. Om man inte känner personen sen innan dvs.. Mycket svårare är vi nog oftast inte :p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Pjox är en hona :clown:
För att besvara frågan så räcker det ärligt talat oftast med att ni försöker få ögonkontakt och sen drar till ett litet leende. Om man inte känner personen sen innan dvs.. Mycket svårare är vi nog oftast inte :p |
Jag tyckte först att du skrev "Pjox är en hora" och då blev jag lite förvånad. Slyna eller slampa kanske men inte hora ;)
Hehe om killar är så lätta som du skriver kanske det inte blir så svårt att ragga på någon kille dårå :p
Det va ju lixom ett tag sen sist :D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by hustler
Har du bytt lag? |
Trodde att alla vid det här laget visste att jag var en av det kvinliga könet :tongue2 |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag tyckte först att du skrev "Pjox är en hora" och då blev jag lite förvånad. Slyna eller slampa kanske men inte hora ;)
Hehe om killar är så lätta som du skriver kanske det inte blir så svårt att ragga på någon kille dårå :p
Det va ju lixom ett tag sen sist :D |
Hmm, så du är singel nu?
*nyfiken, näsan i blöt etc* |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Hmm, så du är singel nu? |
Om du nu är det känns det inte lite onödigt att skriva om det inne på TA med tanke på alla omständigheter. Verkar lite elakt kan jag tycka. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Jag som tycker om att sitta och postwhora istället för att lära mig vettiga saker efter skolan och plugga har tappat lusten nu på sistone.
Laszlo är aldrig här heller, han brukar också spamma forumet :D
Det känns lite som om det sakta dör ut.. |
Är här inne och kika med jämna mellanrum - i och med ordförandeskapet samt mitt nya jobb har jag dock på sistone haft mindre tid till att dösurfa :( |
|
|
| jofawe |
pjox
det enda jag har att säga är: Grattis till att vara tjej!
Det är 10000000 gånger lättare att hitta nån kille att stöta på än vad det är för en kille att hitta en tjej att stöta på, troooo mig. |
|
|
| Braxen |
Pjox
Som Jeremy skrev, använd ögonen (y) ;) |
|
|
| jofawe |
jag måste säga att jag är inte LITE prutt på JME - DATA som så snällt har sett till att jag inte får min nya kamera innan Yoji (som jag beställde för 12 dagar sen!!)
Jävligt dålig stil att lova ett datum som de sen skjuter upp.. SUNKIGT! |
|
|
|
|