|
Klotterplank (pg. 388)
|
View this Thread in Original format
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by ScuL
fyyyyyyyy vad är det för inlägg hahahah
jag skrattar ihjäl mig :D :D :D |
jag tänkte bara dela med mig av nåt personligt;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nåt helt otroligt ointressant... jag har en ny adress typ.
http://Steve.Liquidsunset.org
Kanske bygger en mer personlig sida om mig själv & mina videos på den adressen en dag :p
Lyssnar för övrigt på "VA_-_DJ_Pavo-Hardstyle_Is_My_Style_Volume_3-2CD-2004"
Sån där trevlig skön snartdags att lägga sig musik. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
idag hade jag svarta strumpor, imorrn blir det nog vita. |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Dagens inlägg :p :crazy: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lyssnar för övrigt på "VA_-_DJ_Pavo-Hardstyle_Is_My_Style_Volume_3-2CD-2004"
Sån där trevlig skön snartdags att lägga sig musik. |
hehe.. bra för att sova.
jag kände en gubbe nån gång som brukade lägga sig med 180bpm:s hardcore gabber på bakgrunden :) |
|
|
| beaversweede |
jag blir så trött och sur, när man berättar för folk att man lyssnar på trance och då säger dom "jaha du lyssnar på scooter o sån musik då"
eller då en kompis ville att jag skulle ladda hem nån låt med da buss och säger sen "jamen du kanske redan har den där låten du lyssnar väl på sån musik?" :whip: :rolleyes: suck... man känner bara att man vill ge dom en rak höger. Jag har ju försökt flera gånger vad för slags trance jag lyssnar på men dom tycks inte fatta.
Någon som kanske råkar ut för samma situationer som jag?? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by beaversweede
Någon som kanske råkar ut för samma situationer som jag?? |
99% av oss på TA tex... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
exakt |
|
|
| Smekbar |
jamen det e väl inget. prova med att säga att du lyssnar på techno.. hehe, folk tror fan jag lyssnar på bubbles eller nått... helt skadat...
kollade för övrigt lite i ishkurs guide to electronic music igår och upptäckte att mina favoritgenrer är:
Hard Acid Techno, Acid Techno, Swe Techno, Neurofunk, Techstep... fan va grejer det är :P lyssna på demona han har i guiden :) |
|
|
| Dioxys |
själv tycker jag att ishkurs guide är jävligt provocerande å inte alls bra att ha som "guide" :/
men det där mde musikstilar kan ju diskuteras i all evighet.. |
|
|
| Smekbar |
jaha moget att det blev dubbelpost.. fixat nu iaf... :) nätet här var totalt knäppt igår :/ hoppas det e bättre idag...
alltså, ishkurs guide är ju knappast rätt alltid, men den är rolig och ger ändå än hyffsad bild av hur saker har uppståt... |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
jamen det e väl inget. prova med att säga att du lyssnar på techno.. hehe, folk tror fan jag lyssnar på bubbles eller nått... helt skadat...
kollade för övrigt lite i ishkurs guide to electronic music igår och upptäckte att mina favoritgenrer är:
Hard Acid Techno, Acid Techno, Swe Techno, Neurofunk, Techstep... fan va grejer det är :P lyssna på demona han har i guiden :) |
exakt, har oxå testat att säga att jag lyssnar på techno, pinsamt va folk associerar till.
allt annat som är främmande (alltså som techno, trance och så igentligen är på "riktigt") betecknar dom flesta trångsynta som House eller Rave, typ. |
|
|
| beaversweede |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, kanske lite dum fråga.. :) |
|
|
|
|