|
Klotterplank (pg. 221)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by Vizay
ahh för er som inte har märkt så e jag tillbaka från fyra veckor på västkusten utan internet :p
btw glorie jag gillar din sig men ett ansikte fattas ju!!! mitt!! :p :rolleyes: :D |
Undrade vart du hade tagit vägen!
Välkommen tillbaks! :tongue2 |
|
|
| dj_hysterix |
Tjenare Spike!
Och välkommen tillbax Vizay ! :D
vi har saknat dig :p |
|
|
| Vizay |
ååå ni e så rara allihopa som har saknat mig :D *bamsekjam till er alla* ;)
robstar jag förväntar mig att du ger mig lite special material jag kan lira på nästa fest *hint hint* ;) |
|
|
| dbl |
välkommen tillbaka vizay.. undrade var fan du hade tagit vägen.. men tänkte mig nästan att du va borta på semester eller nått liknande :)
du ser ut som en basketspelare nu eller????
alltså en 4meter lång neger :D :p
ok.. du kanske inte e riktigt 4m, men lång e du iallafall ;)
och tillslut... välkommen spike :) |
|
|
| DJ Spike |
Tackar alla som ade välkommen!! :happy2:
Jo jag såg det!! Hörde vid 19 tiden att det brann och vid 23 tiden åkte jag förbi... då brann det fortfarande på taket!!
Vilka klantar som grillar på balkongen!! :haha:
För det var väl det som antände!?? |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by DJ Spike
Tackar alla som ade välkommen!! :happy2:
Jo jag såg det!! Hörde vid 19 tiden att det brann och vid 23 tiden åkte jag förbi... då brann det fortfarande på taket!!
Vilka klantar som grillar på balkongen!! :haha:
För det var väl det som antände!?? |
pansionär haha.. =) smart..
sen tog dom dit en kran som lyfte upp en container jämte med takkanten för o slänga grejer i.. och så välte hela kranen över brandbil och skit.. containern lossnade o rakt genom ett tak =) fullt ös medvetslös.. |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Arvikafestivalen 2003
Datum: 10-11-12 juli
Pris: biljetten kommer ligga på 790 kr..och i detta ska det inkludera tältplats (va jag har hört)
Ålder: ingen åldersgräns alls ! dom som är över 50 år får t.o.m med gratis inträde !!!!! :D
Live:
- Alien Project (ISR) :eyes:
- Astrix (ISR):eyes:
- Synthetic / Deedrah (FR):eyes:
- Electric Tease (UK)
- Necton (S)
- System 7 (UK)
ANDRA ARTISTER:
- Björk (Isl) (ganska cool brud:p)
- Front 242 (B)
- Fireside (S)
- Hedningarna (S)
+ fler
DJ's:
- Olli Wisdom (AUS)
- Scotty (D)
- Atmos (S) :eyes: (svensk superbra goa-dj som bl.a. spinnat i goa:D)
- Mhonolink (S)
- Oliver Klein (D)
- Pascal F.E.O.S (D)
- Tege (S)
+ fler
Deco: Traktorpulling (en superbra deco-grupp från halmstad som gör skitgrymma och fina dekorationer)
Låter najs lr hur ?
;) |
Bäst, bäst, bäst, bäst, bäst...
Synthetic / Deedrah (FR)
Astrix (ISR) <-- Förmodligen det bästa jag hört någonsin
Necton (S)
Alien Project (ISR)
Björk (ISL) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
btw glorie jag gillar din sig men ett ansikte fattas ju!!! mitt!! :p :rolleyes: :D |
ja har märkt att viz vart absent me... vilken tur att du hittat tebaka från västkusten, ja trodde nästan att en stor jätteval hade slukat dig :p
du har rätt! ja glömde ju dig! :p :stongue: skickar du in en bild till mig, så infogar ja dig i signaturen :p
den som vet vem som e till vänster om armin vinner äran!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MiB
kolla på sidan bilden kommer från =))
quote"NOTE: This photo is REAL. It's not a Photoshop manipulated image. It IS a Dolphin, NOT a shark." hehe |
Ähh de måste va en som e genmanipulerad... ;) men undrar om man skulle se det i ett sånt fall... jag skulle fan bli skitnödig...
Tror det var runt 4 surfare som förra året i Australien blev dödade i haj attacker
Välkommen DJ Spike till TA :) Glöm inte å skriva i Svenska folket tråden :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
för att bäst klara sig ur vattnet var faktiskt att paddla med alla ben i vattnet för då trodde oftast hajjen att dom var en sköldpadda och dom är ju rätt hårda så dom undviker hajjarna gärna.... :nervous: |
Oki, för att vara på den säkra sidan (är lite hajskraj) du menar alla armar och ben va? För jag har bara två ben och de brukar jag benämna som båda istället för alla. ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Oki, för att vara på den säkra sidan (är lite hajskraj) du menar alla armar och ben va? För jag har bara två ben och de brukar jag benämna som båda istället för alla. ;) |
Ha ha du e bra gullig du när du märker ord :) |
|
|
|
|